අනුර දිනනවා කියලා ඔච්චර ශුවර් කොහොමද බං. දැන් 39% නෙ

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    2nd vote eken loku deyak wenne nathi nisa dinala kiyala assumption ekakata gihin wish karanne mama hithanne..kohomath dinnana eka sure..but 2nd round ekath calculate karanna wewi mata hithenne. 40%--> 50% karaganna num dan ihiri hama ekenma wage 60% witahra ganna ona.ehema bari wewine
    මචං දැන් 30% ට බැහැලා නෙ