2nd preference gahapu sahenna reject. lankawe unta e taran deyak karaganna puluwan nan ithin bariya.
DJLEOx78 Well-known member Jun 10, 2012 7,324 2,614 113 Colombo Sep 22, 2024 #21 2nd preference gahapu sahenna reject. lankawe unta e taran deyak karaganna puluwan nan ithin bariya. Reactions: CohenLenstra
kandahar Well-known member Mar 19, 2011 13,430 17,410 113 Sep 22, 2024 #22 androlanka said: 2nd vote eken loku deyak wenne nathi nisa dinala kiyala assumption ekakata gihin wish karanne mama hithanne..kohomath dinnana eka sure..but 2nd round ekath calculate karanna wewi mata hithenne. 40%--> 50% karaganna num dan ihiri hama ekenma wage 60% witahra ganna ona.ehema bari wewine Click to expand... මචං දැන් 30% ට බැහැලා නෙ
androlanka said: 2nd vote eken loku deyak wenne nathi nisa dinala kiyala assumption ekakata gihin wish karanne mama hithanne..kohomath dinnana eka sure..but 2nd round ekath calculate karanna wewi mata hithenne. 40%--> 50% karaganna num dan ihiri hama ekenma wage 60% witahra ganna ona.ehema bari wewine Click to expand... මචං දැන් 30% ට බැහැලා නෙ