ජන්දෙන් පැරදෙන කවුරුවත් ගණන් ගන්නේ නැති දිලිත් එක්ක සංවාද කරලා ඌව ප්රසිද්ද කරන්න මාලිමාවට අමාරුවක් නෑ.. අනුර ඕනෙයි කියන්නේ ඌව මාකට් කරගන්න.. කැලණියෙන් නයි ආවයි කිව්ව ඇන්ටිජන් හොරු එක්ක මොන සංවාදද ?anuraya kayya gahuwata ehema katha karanna patta bayai neda.. mokek hari challenge karapu gaman uge golayek ewala shape wenawa
Sirawata.ජන්දෙන් පැරදෙන කවුරුවත් ගණන් ගන්නේ නැති දිලිත් එක්ක සංවාද කරලා ඌව ප්රසිද්ද කරන්න මාලිමාවට අමාරුවක් නෑ.. අනුර ඕනෙයි කියන්නේ ඌව මාකට් කරගන්න.. කැලණියෙන් නයි ආවයි කිව්ව ඇන්ටිජන් හොරු එක්ක මොන සංවාදද ?![]()
pora kiyana de ahuwada?anuraya kayya gahuwata ehema katha karanna patta bayai neda.. mokek hari challenge karapu gaman uge golayek ewala shape wenawa
ගොටාබය අනුරගේ චැලේන්ජ් එක බාර ගත්ත වගේදචැලේන්ජ් එකක් දෙනව නම් ඒක බාරගන්න ඕන මොනාද දිනන්නෙ පැරදෙන්නෙ බලන්නැතුව. අන්න එහෙමයි කොන්ද පණ තියෙන නායකයො
ගොටාබය අනුරගේ චැලේන්ජ් එක බාර ගත්ත වගේද
ගෝඨා ආවොත් මම පුක වුණත් දෙනවා.![]()

පොන්සියව ඉතින් පොඩි කරල දාන්න පුලුවන් විවාදෙට ඇවිල්ල රෙදි ගැලෙව්වොත්දිලිත් වගේ පොන්සියෙක් ව ලොකු කරන්න ඕන නම් නෑ
අවදානේ ඌ ඉලන්නේ.. ඒක නොදීම හිටියම හරි..පොන්සියව ඉතින් පොඩි කරල දාන්න පුලුවන් විවාදෙට ඇවිල්ල රෙදි ගැලෙව්වොත්![]()
හරි හමන් කොන්ද පණ තියෙන නායකයෙක් නම් විවාදෙට ඇවිත් දිලිත් නරියව බල්ලෙක් කරලා දානවා.අවදානේ ඌ ඉලන්නේ.. ඒක නොදීම හිටියම හරි..
එහෙම කරන්න ඕන නෑ බන්... ඌට ඕන ඌ දේශපාලන පක්ෂ නායකයෝ එක්ක විවාද කරන , ජනාදිපති අපේක්ෂක කෙනෙක් කියලා මිනිස්සුන්ට පෙනන්න මිසක් විවාද කරන්න නෙවෙයි..හරි හමන් කොන්ද පණ තියෙන නායකයෙක් නම් විවාදෙට ඇවිත් දිලිත් නරියව බල්ලෙක් කරලා දානවා.