ado mage avatar eka uba gatte ai
sadeeep Well-known member Aug 24, 2007 6,178 1,017 113 www.youtube.com May 19, 2012 #61 ado mage avatar eka uba gatte ai
rangoja123 Well-known member Sep 7, 2010 1,192 194 63 May 19, 2012 #62 ryanex said: lemon gin Cologne rahai i hate it try out captain morgan spiced rum franklin or any other brandy with gingerale vodka with berry juice rosso martini only 16% (patta panirahai ) drink it alone or mix it Click to expand...
ryanex said: lemon gin Cologne rahai i hate it try out captain morgan spiced rum franklin or any other brandy with gingerale vodka with berry juice rosso martini only 16% (patta panirahai ) drink it alone or mix it Click to expand...
DCSDj Well-known member Mar 22, 2011 4,521 989 113 Cupertino May 19, 2012 #63 ඩීසන්ට් ගහනවනම් මම ඉතින් bacardi gold, nuvo sparkling vodka, johnny walker වගේ දේවල් තමා ගන්නේ . දින පතා බීමේ නැත . තවම voli vodka බීලා නෑ . එකත බොනවාමයි
ඩීසන්ට් ගහනවනම් මම ඉතින් bacardi gold, nuvo sparkling vodka, johnny walker වගේ දේවල් තමා ගන්නේ . දින පතා බීමේ නැත . තවම voli vodka බීලා නෑ . එකත බොනවාමයි
ruwanwellarocker Well-known member May 19, 2010 10,736 2,513 113 Bevery Hills-90210 May 20, 2012 #66 kamathi nam ethin medekaht hodai,....... habai ethin tin tikak sarai...... Tequila . yaluwek kiya dunne,,,
kamathi nam ethin medekaht hodai,....... habai ethin tin tikak sarai...... Tequila . yaluwek kiya dunne,,,
visuddha Junior member Aug 27, 2006 351 5 18 Sri Lanka May 20, 2012 #68 petroff vodka, labai and kisima appriyawak nathiwa bonna puluwan
keethsam Active member Dec 14, 2006 670 48 28 Colombo Sri Lanka May 20, 2012 #69 Bacardi with coke+lime