අපිට සමාවෙන්න - ත්‍රිවිල් කළුවො

Honda.putha

Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    රෑ උනාම තවත් වැඩි ගාන. ඒ මදිවට බස් වලත්. එක පාරක් බස් කාරයෙක් බෑග් වලටත් සල්ලි ගත්තා. ඌමයි ඩිකියට දාන්න කිව්වෙ ඉඩ නෑ කියලා. බහිද්දි ඩිකියෙ දම්මට සල්ලි ගත්හ්ටා.
     
    • Wow
    Reactions: PHBhagya

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,150
    3
    118,917
    113
    Gampaha
    Mark karanne kohomada
    Qr ස්කෑන් කරන ගොයිය, කොච්චර ගහනවද කියල අහල එන්ටර් කරනව...
    ඒ ගහපු ප්‍රමානෙයි, සතියට අදාල බැලන්ස් එකයි මැසේජ් එකක් විදිහට අපිට එනව...
     

    pradeepsu

    Well-known member
  • Nov 4, 2019
    961
    1,063
    93
    Qr එකට තෙල් ගහනකොට, ඔයාල ගහන ප්‍රමාණෙම මාක් කරගන්න...
    ඒ කියන්නෙ, ලීටර් 17කින්, ටැංකිය ෆුල් වුනොත්, ලීටර් 20න් ඉතුරු ලීටර් 3 නිකං අරින්න එපා. ඒක qr එකට එන්ටර් කරන්න කලින් දැනුවත් කරල මාක් කරගන්න.

    නැත්තං ඔය ඉතුරුවෙන තෙල් ටික කොහොමත් යන්නෙ පිට පාරෙන් කළු කඩේටම තමයි...
    මේක ටිකක් ප්‍රායෝගිකව වෙනවා අඩුයි මචන්. මම ගියපු ෂෙඩ් ටිකේම, පෝලිමේ ඉන්න කොට ඇවිත් QR එක scan , කරලා amount එක ඇඩ් කරන් යනවා. හදිසියේ හරි, අපි කියපු ප්රමානේ ගහන්න කලින් ටැංකිය ෆුල් උනොත්, අර ගානටම ලිමිට් එක කැපිල ඉවරයි. ඒක හින්ද ටැංකියේ තියෙන ඉඩ ප්‍රමානෙ ගැන අවබෝධයෙන් ගියානම් හොදයි. නැත්තම් වැඩිපුර ටික අපරාදේ.
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,150
    3
    118,917
    113
    Gampaha
    මේක ටිකක් ප්‍රායෝගිකව වෙනවා අඩුයි මචන්. මම ගියපු ෂෙඩ් ටිකේම, පෝලිමේ ඉන්න කොට ඇවිත් QR එක scan , කරලා amount එක ඇඩ් කරන් යනවා. හදිසියේ හරි, අපි කියපු ප්රමානේ ගහන්න කලින් ටැංකිය ෆුල් උනොත්, අර ගානටම ලිමිට් එක කැපිල ඉවරයි. ඒක හින්ද ටැංකියේ තියෙන ඉඩ ප්‍රමානෙ ගැන අවබෝධයෙන් ගියානම් හොදයි. නැත්තම් වැඩිපුර ටික අපරාදේ.
    ඔවු මචං. ඒකනං වෙනව තමයි....
    වාහනේ කාලයක් පදිනකොට, හිස්වුන තැන ඉඳන් කොච්චර අල්ලනවද කියල අපිට අදහසක් තියෙනවනෙ.

    එතකොට, මමනං කරන්නෙ මගෙ එකේ කාලක් පිරෙන්න ලීටර් 12, 13ක් විතර යනව කියල දන්නවනං,
    Qr ස්කෑන් කරනකොටම මම ගහන්නෙ ලීටර් 15ක් කියල කියනව... එතකොට ලීටර් 2ක්, 3ක් ඉතුරු වෙයි.. ඒක ලොකු අවුලක් නෑනෙ....
    ඒත්,
    මුලු කෝට එකේ ලීටර් 20ම ගැහුව කියල මාක් කරල ගැහුවොත් ලීටර් 8ක් ශෙඩ් එකට ඉතුරුයි...

    ඒ ලීටර් අට අපිට වැදගත් නොවන නිසා අවුලක් නෑ කියල හිතෙන්න පුලුවන්, ඒත් තව කෙනෙකුට නීත්‍යානුකූලව යන්න තියෙන තෙල් ප්‍රමාණය,
    පස්සෙ ඉතුරුකරගෙන හොරට වැඩි ගාණට විකුණනව...
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    ගිය මාසේ මම තෙල් බිංදුවක් ගත්තේ නැහැ.

    මේ මාසේ 20x2 + 4

    ඒවා උන් අරන් විකුණලා ඩෙෆා. මම නම් බස් නැත්නම් පයින් යනවා, ඕකුන්ට නැමෙන්නේ නෑ.
    සිරාවට බන්. කවුරුත් දාඩිය පොල්ල දාගෙන පුෂ් බයික් එකක කඩේටවත් යන්න කැමති නෑනේ.
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,851
    113
    Homagama

    මූ ලෝඩ් පකීර් කියලා හිතන් ඉන්න පොරක්. බුකියේ ලොකු ටෝක් දෙන්නේ. මීටර් ගහන්න දෙන්නෙත් නැත්තේ මූමයි. දෙන්න හිතනවා කන පැලෙන්න දැක්ක දැක්ක තැන
     
    • Like
    Reactions: malakadss

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    මූ ලෝඩ් පකීර් කියලා හිතන් ඉන්න පොරක්. බුකියේ ලොකු ටෝක් දෙන්නේ. මීටර් ගහන්න දෙන්නෙත් නැත්තේ මූමයි. දෙන්න හිතනවා කන පැලෙන්න දැක්ක දැක්ක තැන
    කහදගමගේ යාලුවෙක් වෙන්න ඈති.. පකයලාට දෑන් තෙලුත් නෑ හයරුත් නෑ. මම දන්න හුගක් එවුන් ත්‍රීවිල් අමතක කරලා දාලා දෑන්.. ලේසී වෙන්නේ නෑ ආයේ බිස්නස් එක හදා ගන්න
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries