
රෙප් ටික ආවම ඇති බන්! ලොකු ටෝක් දුන්නට වැඩ කරනන් එකෙක් නැහැ! නැව් ටෝක් විතරයිMokada machan start eke wage kisima gammak naththe???

ela wedak puluwan widiyata udaw karannam
machan registration form eke thibbe username ekai location ekai ideas dannai witharai. e tika purawala submit kara.... eeta passe....???