ඕවා ස්ක්රිප්ටඩ් නෙවේ නෙහ් බන්? 
මොනා වුනත් සුපිරි.. සිංදු ටිකත් නියමෙට මැච් වෙනවා

මොනා වුනත් සුපිරි.. සිංදු ටිකත් නියමෙට මැච් වෙනවා

උඹ කැමතිද උඹලගෙ නංගි පාරෙ යද්දි කොහේ හරි ගංජා මොටෙයියෙක් ඇවිල්ලා කම්බුල මිරිකනවට?
(hama ekatama oya so sri lanakn gobba scene eka dannepa bn..appiriyai sirawata
)මමත් උඹ හිතන විදිහටම තමා ඕක ගැන හිතන්නෙ. ඒ උනාට මොකද්ද වෙන හැගීමක් ආවා කම්මුල මිරිකනවා කියපුවම. හරියට නිකන් ප්රක්ටිකලි වෙන්න පුළුවන් දෙයක් වගේ. අනිත් දේවල් අපි නොදැන කරාට අවුලක් නැ වගේ එකකක්.Hama ekata akka nangi gaawaganne ai bn ?
Uba gaanunge heluweli pinthoora, porn video balala athe gahala athine? Uba kamathida ube amma akka nangige heluwa balan ehema kawuruhari athe gahuwoth?(hama ekatama oya so sri lanakn gobba scene eka dannepa bn..appiriyai sirawata
)

Kella ekka fuck eka dannat bari wenawa me logic walata inna giyotHama ekata akka nangi gaawaganne ai bn ?
Uba gaanunge heluweli pinthoora, porn video balala athe gahala athine? Uba kamathida ube amma akka nangige heluwa balan ehema kawuruhari athe gahuwoth?(hama ekatama oya so sri lanakn gobba scene eka dannepa bn..appiriyai sirawata
)
කන පැලුම් නොකා යන්න හම්බෙයි කියල හිතෙනවද බන් ලංකාවෙ එකියෙක්ගෙ ඔහොම මිරිකුවොත්?
කැමතියි කීවම කොල්ලොන්ගෙ කනට ගහන වම්බටු වේසියො ඉන්න මේ රටේ ඕම කරොත් මානව හිමිකම් යයි තනේ මිරිකුව කියල 
wariyapola kella neda? anna un marry karala photo thibuna bukiyeඋබලට මතක ටවුන් එකක් මැද්දේ කොල්ලෙක්ට කන පැලෙන්න ගැහුවා ලස.. ප්රෑන්ක් වෙනයි ප්රැක්ටිකල් වෙනයි ලංකවේ ඔහොම මිරිකන්න අවොත් පුක පලයි ගෙදර එවුනුත් එක්ක ඇවිල්ල
ඔව් උන් බැඳලා දැන්wariyapola kella neda? anna un marry karala photo thibuna bukiye
මමත් උඹ හිතන විදිහටම තමා ඕක ගැන හිතන්නෙ. ඒ උනාට මොකද්ද වෙන හැගීමක් ආවා කම්මුල මිරිකනවා කියපුවම. හරියට නිකන් ප්රක්ටිකලි වෙන්න පුළුවන් දෙයක් වගේ. අනිත් දේවල් අපි නොදැන කරාට අවුලක් නැ වගේ එකකක්.
මට මැවිලා පෙනුනා හන්දියේ එකෙක් කොනිත්තලා යනවා![]()
