මචන් අපේ අම්මට දෙසැම්බර් මුල කොවිඩ් හදුනා.. ඊට පස්සේ සනීප වෙලා දැන් අපහු office යන්න පටන් ගත්තා.. Sinopharm Vaccine දෙකම අරගෙන තිබ්බේ ලෙඩ වෙන්න කලින්
එක දවසක් office එකේදී ඇඟට පන නැහැ..ක්ලාන්ත වෙනවා වගේ කියලා ගෙදර ආවා.. ඊට පස්සේ අපි family doctor ට පෙන්නුවම එයා විටමින් එකක් එහෙම ලියලා දුන්නා මාසෙකින් වගේ ඕක හරියාවි කියලා
දැන් අදත් ආපහු office එකේදී ක්ලාන්ත වෙලා වගේ ඇඟට සනීපයක් නැහැ කියලා ගෙදර අවා..
මේක specialist කෙනෙක් channel කරලා පෙන්නන ඕනා .. මේක පෙන්නන හොඳ මොනවා සම්බන්ද specialist කෙනෙක් ට ද ? general physician ?
එක දවසක් office එකේදී ඇඟට පන නැහැ..ක්ලාන්ත වෙනවා වගේ කියලා ගෙදර ආවා.. ඊට පස්සේ අපි family doctor ට පෙන්නුවම එයා විටමින් එකක් එහෙම ලියලා දුන්නා මාසෙකින් වගේ ඕක හරියාවි කියලා
දැන් අදත් ආපහු office එකේදී ක්ලාන්ත වෙලා වගේ ඇඟට සනීපයක් නැහැ කියලා ගෙදර අවා..
මේක specialist කෙනෙක් channel කරලා පෙන්නන ඕනා .. මේක පෙන්නන හොඳ මොනවා සම්බන්ද specialist කෙනෙක් ට ද ? general physician ?
කොවිඩ් නිසා ඔය වගේ සයිඩ් එෆ්ෆෙක්ට්ස් ආව කීපදෙනෙකම
