අම්ම Cancer ඵකට Chemotherapy කරන්ඩ බෑ කියනව, වෙන මොනාද Treatment?

Kalegana

Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    Chemotherapy අනිවාර්යන් කරන්න වෙනවා.වෙන නොදන්නා මර ගාත නම් කරන්න යන්න එපා.
    අම්මට ඉක්මන් සුවය පතනවා.
     
    • Like
    Reactions: WristBand

    Microscopist

    Well-known member
  • Feb 29, 2024
    87
    498
    53
    BloomHabit
    දැන් 1.5 year විතර කලින් operation කරා, ඵත් ලගදි ආයේ දලුළල ඵනවලු.
    ඵත් දැන් අම්ම කියන්නේ ඔය chemotherapy එහෙම කරන්ඩ බැරිලු. වෙන මොනාද දන්න treatments?
    Chemotherapy walin mcn cell division godak adu wenawa. Eka karanne natuwa hitiyot cancer eka ange godak ikmanta spread wenawa. eka nisa chemo karannama wenawa jeewath wenna one nam.
     
    • Like
    Reactions: WristBand

    54H4N

    Active member
  • Feb 20, 2018
    124
    174
    43
    Ape thaththata heart attack ekak awa. Bypass ekak karanna ona kiwwa doctor. Thaththa be kiwwa eka karama digatama ledaa wenawa gaga. Wate pite aya kiyana katha ahala. Anthimata apith wade athaarina thenatama wage awa. Thaththata ona une wedek gawata yanna. Ehe yanna kalin dawase thaththage yaluwek awilla payak withara katha kala thaththa ekka. Bypass eka ganai, eka kalin karala dn hodata inna aya ganai ehema kiyala. Ehema kalin karapu dethun denekta call ehema aran katha karanna deela thaththage manasa haduwa. Bypass eka kara 2021 december. Dn kisi aulak nethuwa innawa.

    Hithe thiyena baya nisa thamai be kiyanne. Kalin chemo karala dn hoda wela inna adurana kenek innawa nm katha karala balanna thiyenne.
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    Galle wala inna doca hondai kiyanawa neda surgery walata? Nama hariyata mathaka na dan.
    Ara pahugiya kale case ekakata news wala giye. Porata thada wena dial ekak unata surgery pattai kiyala hamoma kiyanne.
     
    • Like
    Reactions: WristBand

    paddypower

    Well-known member
  • Nov 2, 2023
    1,419
    2,149
    113
    කැන්සර් නම් හරිම පරිස්සමෙන් පුල් අවදානන් ඉදපන් ලෙඩේ ගැන. මගේ ලගම කෙනෙක් 2016 brest cancer තිබිලා කිමෝ කරලා හොද වුනා. එහෙම හොද උන අයට මාස 6n හයට CT scan කර්ලා චෙක් කරන්න ඔනී ආයේ එනවාද කියලා. ඔහොම කාලෙඅයක් ගිහින් මැතකදී කරපු ct scan එකේ පොඩී lump එකක් තිබිලා dr.ඩෙහාන් කියලා තිබ්බා. This is not an issue.no need to worry, will check in 06 months time කියලා ( Dr.dehan කියන්නේ ලොකුම ඩයල් එකක්)
    ඉතින් ඉලග මාස 6 චෙක් කරනකොට අර පොඩී lump එක operate කරන්නත් අමාරු තරමට ලොකු වෙලා, පැතිරිලා. කිමෝ දුන්නා, කිමෝ දාරාගන්න බැරුව lump එක පැතිරෙන වෙගෙත් වැඩි නිසා එයා නැතිවුනා. ඔන්න සුපිරී doctors ලා ge clinical decision. Privet ගියත් ලෙඩාගේ ලෙඩේ තමන්ගේ වගේ බලාගන්න. ඩොකාලාට ලෙඩ්ඩු ගැන ගානක් නෑ. උන්ට එ තව cancer ලෙඩෙක් විතරයි. සමිපතමයන්ට ජිවිතයක් අහිම් වෙනවා. පොඩිවත් චාන්ස් එකක් ගන්න එපා
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    මේකවත් කරල බලපං හොඳ උනේ නෑ කියල ආයෙ අමුතු දෙයක් වෙන්නෑ නෙහ්.

    76c9b8d7-a0e3-4d9c-84c7-2f6a599acce4.jpg
     
    • Like
    Reactions: WristBand