Amith ehema paksha walata newenne ne bn mata hithenne.. Miniha hire giyeth jathiya wenuwen.
Illanwanan miniha taniyen illai.. Api UNP api Sandane kiyala puke gahan hitiyoth sinhalayanta me para nan kapothima tmai
ජනාධිපති වෙන්න තරම් පරිණත මදි ඒත් දේශපාලනයට ආවොත් එකෙන්ම සලකමු




මේ වගේ කබ්බ ඩයල් ෆෝම් කරන්න එපා
මුන්ට ගෙදර ගැනිව කන්ට්රෝල් කරගන්න බෑ
Amith thaniyama illuwoth wenne sinhala chanda dekata kadila aayema UNP ena eka thamayi. gota kohoma karath issarahin. eyaage chanda thamayi kadenne.
මේ වගේ කබ්බ ඩයල් ෆෝම් කරන්න එපා
මුන්ට ගෙදර ගැනිව කන්ට්රෝල් කරගන්න බෑ
Monawa unath minihawa desha palaneta genna oni bn ubata hithenne nedda ehema? Desha palaneta awoth tmai uta oya warning okkoma ahak kraganna pluwan
President විහිළුවක් වෙලා තියෙන තරම පේනව මෙහෙම ත්රෙඩ් වලින්.
President විහිළුවක් වෙලා තියෙන තරම පේනව මෙහෙම ත්රෙඩ් වලින්.
apo oya moda minussunta balaya denna hadanna epa moda harak weda karanna ape eun mara dassayne.. mun poddak sadden kata karaaman rawetanwane.. me ratata wela tiyenne okama tami..