අමිත් වීරසිංහ ජනාධිපති ඉල්ලුවොත් දෙනවද?

ruchchaxD

Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    ඌ එල කොල්ලෙක් .....මම අනිවා ඡන්දෙ දෙනව

    Anith Jathin wenuwen kata kranna aya hitiyata sinhalaya wenuwe oya 225n eken ne bn kata kranna.

    Sadarana hethu athi mcn..

    Ara Chanux bro kiwwa wage.. FB post ekak demmot u muslim terrorist gena dala uge like adu wenwa.

    Awage sinhala politicians lath sinhalayanta katha kaloth unta chanda adu wenwa. Simple.

    api UNP api Sandane kiyala sinhalayo bedila innakan SULU jathin tamai govenrment eka control kranne...

    Bahutara sinhala chanda tiyena sinhala nayakayek one bn..

    Pradana paksha dekata hena gahala giyawe..
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Machan math me igena gatta nethi ekek nemei hema ekama kiyana de piliganna. Ath uba uge interview ahala tiyeda?

    U mcn ada heta gena nemei bn hithanne godak issarahata hithala u dewal kranne.. uba poddak uge interviews dekak witara blapanko nikamata.

    eunat waliyen owata uttara dena eun ekka be.. mole use karanna one. muslim eunta gahanna one athipain neme molen.. un wagema apith un ekka hodin inna gaman yatin game eka gahana one. oya muslim mathree seteka karanne mecharakal kare ai apita berida ea wage game gahanna. modayo wage yatigiryen kegahala kadwal kadala owata uttara dunneth wenne me rata afganistan wage duvili godak wena eka. mehe muslim ekka wali dankota anith ratwal nikan idida.. hamaoma balan inne wasiyak ganna kohen hari awilenakan. ubala mole pavichi karnawa kiyanne scholl gihn campus gihn degree tiyana eun neme balapan soma hamduwo kata karana vidiye me video eke.. menna me wage hamduruwaru me wage weda karana minssui ratata one.. :yes:
     

    ruchchaxD

    Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    eunat waliyen owata uttara dena eun ekka be.. mole use karanna one. muslim eunta gahanna one athipain neme molen.. un wagema apith un ekka hodin inna gaman yatin game eka gahana one. oya muslim mathree seteka karanne mecharakal kare ai apita berida ea wage game gahanna. modayo wage yatigiryen kegahala kadwal kadala owata uttara dunneth wenne me rata afganistan wage duvili godak wena eka. mehe muslim ekka wali dankota anith ratwal nikan idida.. hamaoma balan inne wasiyak ganna kohen hari awilenakan. ubala mole pavichi karnawa kiyanne scholl gihn campus gihn degree tiyana eun neme balapan soma hamduwo kata karana vidiye me video eke.. menna me wage hamduruwaru me wage weda karana minssui ratata one.. :yes:

    Soma hamuduruwo wage aya aye apita hambena ekak ne bn, :dull:
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මේ වගේ කබ්බ ඩයල් ෆෝම් කරන්න එපා
    මුන්ට ගෙදර ගැනිව කන්ට්‍රෝල් කරගන්න බෑ

    උබල වගේ අතීසාර ඩයල් හින්ද තමා සිංහල එවුන්ට කෙලවෙන්නේ..
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    u gena man echchara danne ne. u tikak hithala mathala weda karana ekek unath ekaparama presidency walata illala therumak nehe.
    politics walata enawanam podi thanakin patan gena uge worth eka pennala dila thama tika tika issarahata enna one
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    මේ වගේ එවුන් ෆෝම් කරන්න එපා ,
    ජාතික නායකත්වයට හොඳ දැක්මක් තියෙන පරිනත මිනිහෙක්ව ඉස්සරහට ගේන්න ඕනේ,
    අමිත් ට , ඩෑන් ප්‍රියසාද් වගේ උන්ට මොකක්ද තියෙන සුදුසුකම, උගත්කම

    මොක්කුද මේ , නිකන් ගමේ චන්ඩි
    පොඩි කලබලයක් ඇති කරන්න , කඩේකට ගලක් ගස්සවන්න , ගිනිතියන්න පාවිච්චි කරන දේශපාලන අතකොලු.


    ඉස්සරහට ගේන්න ඕනේ අජිත් රෝහණ කොලොන්නේ , ලක්ෂ්මන් කදිරගාමර් වගේ බුද්ධිමත් වැදගත් , දැක්මක් තියෙන මිනිස්සුන්ව.
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    Deyak hriyata denagena kata krapan mcn.. hoda minissunta katha hdanna epa.. U sinhalaya wenuwen monwa hri deyak krnwa


    මොනවා හරි දෙයක් කරලා වැඩක් නෑ බං ,
    හරි දේ කරන එකෙක් වෙන්න ඕනේ,

    නැත්තන් නැති ප්‍රශ්න ඇති වෙනව. තියෙන ප්‍රශ්න ඩබල් වෙනව,
    ඇත්ත ප්‍රශ්නෙ යට යනවා ...
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,699
    13,476
    113
    තොත්ත බබා;24475877 said:
    මේ වගේ එවුන් ෆෝම් කරන්න එපා ,
    ජාතික නායකත්වයට හොඳ දැක්මක් තියෙන පරිනත මිනිහෙක්ව ඉස්සරහට ගේන්න ඕනේ,
    අමිත් ට , ඩෑන් ප්‍රියසාද් වගේ උන්ට මොකක්ද තියෙන සුදුසුකම, උගත්කම

    මොක්කුද මේ , නිකන් ගමේ චන්ඩි
    පොඩි කලබලයක් ඇති කරන්න , කඩේකට ගලක් ගස්සවන්න , ගිනිතියන්න පාවිච්චි කරන දේශපාලන අතකොලු.


    ඉස්සරහට ගේන්න ඕනේ අජිත් රෝහණ කොලොන්නේ , ලක්ෂ්මන් කදිරගාමර් වගේ බුද්ධිමත් වැදගත් , දැක්මක් තියෙන මිනිස්සුන්ව.


    බෝක්කු උඩ ගංජා ගහන එවුන් ෆෝරම් කරන්න එපා
    මු ජනාධිපති කමට නෙමයි ජනාධිපති මන්දිරේ කක්කුස්සියක් හොදන්නනම් හොදයි
     

    Jim_Moriarty

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    9,129
    14,220
    113
    අමිත් වීරසිංහගේ නිවසට පොලිසිය ගිය මේ ලගදී. දුකයි බන් අපේ එඋන් අපිටම ගරහද්දී.

    මොකද හිතන්නේ උබල චන්දෙ දෙනාවද අමිත් වීරසිංහ ජනාධිපති ඉල්ලුවොත් ?



    :oo:
     

    Recovery

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    736
    57
    48
    තූත්තුකුඩියේ.
    තොත්ත බබා;24475877 said:
    මේ වගේ එවුන් ෆෝම් කරන්න එපා ,
    ජාතික නායකත්වයට හොඳ දැක්මක් තියෙන පරිනත මිනිහෙක්ව ඉස්සරහට ගේන්න ඕනේ,
    අමිත් ට , ඩෑන් ප්‍රියසාද් වගේ උන්ට මොකක්ද තියෙන සුදුසුකම, උගත්කම

    මොක්කුද මේ , නිකන් ගමේ චන්ඩි
    පොඩි කලබලයක් ඇති කරන්න , කඩේකට ගලක් ගස්සවන්න , ගිනිතියන්න පාවිච්චි කරන දේශපාලන අතකොලු.


    ඉස්සරහට ගේන්න ඕනේ අජිත් රෝහණ කොලොන්නේ , ලක්ෂ්මන් කදිරගාමර් වගේ බුද්ධිමත් වැදගත් , දැක්මක් තියෙන මිනිස්සුන්ව.

    තොත්ත බබා;24475887 said:
    මොනවා හරි දෙයක් කරලා වැඩක් නෑ බං ,
    හරි දේ කරන එකෙක් වෙන්න ඕනේ,

    නැත්තන් නැති ප්‍රශ්න ඇති වෙනව. තියෙන ප්‍රශ්න ඩබල් වෙනව,
    ඇත්ත ප්‍රශ්නෙ යට යනවා ...



    බෝක්කු උඩ ගංජා ගහන එවුන් ෆෝරම් කරන්න එපා
    මු ජනාධිපති කමට නෙමයි ජනාධිපති මන්දිරේ කක්කුස්සියක් හොදන්නනම් හොදයි

    mu thama hodama eka kiyanava neme..oya kiyana hamadeyakma thiyana evun path karagena karagaththu hariya madida? amith ennne mokatada kiyannanam ba,mokada kala balanna bane..
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    තොපිට පිස්සුද සින්හලුනේ.....මොකාද මේවා ඔලුවට දාන්නේ