අමිත් වීරසිංහ ජනාධිපති ඉල්ලුවොත් දෙනවද?

ruchchaxD

Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    අමිත් වීරසිංහ ජනාධිපති ඉල්ලුවොත් දෙනවද?

    අමිත් වීරසිංහගේ නිවසට පොලිසිය ගිය මේ ලගදී. දුකයි බන් අපේ එඋන් අපිටම ගරහද්දී.

    මොකද හිතන්නේ උබල චන්දෙ දෙනාවද අමිත් වීරසිංහ ජනාධිපති ඉල්ලුවොත් ?



     
    Last edited:

    chamathkara 295

    Well-known member
  • Jun 18, 2013
    1,181
    276
    83
    ජනාධිපති වෙන්න තරම් පරිණත මදි ඒත් දේශපාලනයට ආවොත් එකෙන්ම සලකමු
     
    • Like
    Reactions: ruchchaxD

    ruchchaxD

    Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    Amith ehema paksha walata newenne ne bn mata hithenne.. Miniha hire giyeth jathiya wenuwen.

    Illanwanan miniha taniyen illai.. Api UNP api Sandane kiyala puke gahan hitiyoth sinhalayanta me para nan kapothima tmai
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,699
    13,476
    113
    මේ වගේ කබ්බ ඩයල් ෆෝම් කරන්න එපා
    මුන්ට ගෙදර ගැනිව කන්ට්‍රෝල් කරගන්න බෑ
     

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,151
    4,019
    113
    Amith ehema paksha walata newenne ne bn mata hithenne.. Miniha hire giyeth jathiya wenuwen.

    Illanwanan miniha taniyen illai.. Api UNP api Sandane kiyala puke gahan hitiyoth sinhalayanta me para nan kapothima tmai

    Amith thaniyama illuwoth wenne sinhala chanda dekata kadila aayema UNP ena eka thamayi. gota kohoma karath issarahin. eyaage chanda thamayi kadenne.
     

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,151
    4,019
    113
    මේ වගේ කබ්බ ඩයල් ෆෝම් කරන්න එපා
    මුන්ට ගෙදර ගැනිව කන්ට්‍රෝල් කරගන්න බෑ

    හා හා අපි පොනිල් ජනාධිපති කරමු. අද පල්ලි මුර කරන්න ගියේ නැද්ද?
     

    ruchchaxD

    Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    Amith thaniyama illuwoth wenne sinhala chanda dekata kadila aayema UNP ena eka thamayi. gota kohoma karath issarahin. eyaage chanda thamayi kadenne.

    Monawa unath minihawa desha palaneta genna oni bn ubata hithenne nedda ehema? Desha palaneta awoth tmai uta oya warning okkoma ahak kraganna pluwan
     

    ruchchaxD

    Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    මේ වගේ කබ්බ ඩයල් ෆෝම් කරන්න එපා
    මුන්ට ගෙදර ගැනිව කන්ට්‍රෝල් කරගන්න බෑ

    Deyak hriyata denagena kata krapan mcn.. hoda minissunta katha hdanna epa.. U sinhalaya wenuwen monwa hri deyak krnwa
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    President විහිළුවක් වෙලා තියෙන තරම පේනව මෙහෙම ත්‍රෙඩ් වලින්.
     

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,151
    4,019
    113
    Monawa unath minihawa desha palaneta genna oni bn ubata hithenne nedda ehema? Desha palaneta awoth tmai uta oya warning okkoma ahak kraganna pluwan

    amith aniwaryayen enna ona politics walata. apitath ekek dennek inna ona me rate. mama kiwwe presidency gana witharayi. amith parliament ennama ona api wenuwen. president wenna thawa kal inna ona
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    apo oya moda minussunta balaya denna hadanna epa moda harak weda karanna ape eun mara dassayne.. mun poddak sadden kata karaaman rawetanwane.. me ratata wela tiyenne okama tami..
     

    ruchchaxD

    Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    apo oya moda minussunta balaya denna hadanna epa moda harak weda karanna ape eun mara dassayne.. mun poddak sadden kata karaaman rawetanwane.. me ratata wela tiyenne okama tami..

    Machan math me igena gatta nethi ekek nemei hema ekama kiyana de piliganna. Ath uba uge interview ahala tiyeda?

    U mcn ada heta gena nemei bn hithanne godak issarahata hithala u dewal kranne.. uba poddak uge interviews dekak witara blapanko nikamata.