අමුක ඩුමුක මල්ලි කොන්ඩේ වවලා දැන් නලුවෙක් වගේ 😍😍

Candid-B

Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    මගේ ලස්සන යාළුවො ඉන්නවා මේ වගේ කොල්ලො එක්ක යාළුවෙලා ඉන්න. :dull:
    ඔයාට තේරෙන විදිහට එයාලා මේ වගේ කොල්ලන්ගේ මොනාටද රැවටිලා ඉන්නෙ? 🤔
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    මගේ ලස්සන යාළුවො ඉන්නවා මේ වගේ කොල්ලො එක්ක යාළුවෙලා ඉන්න. :dull:
    ඒක තමා ඔයත් ලස්සන උනා නං මෙහ් වගේ කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙන්න තිබ්බා.
     
    ඔයාට තේරෙන විදිහට එයාලා මේ වගේ කොල්ලන්ගේ මොනාටද රැවටිලා ඉන්නෙ? 🤔
    සමහරු පස්සෙන් එනකොට පව් කියලා, සමහරු සල්ලි, සමහරු දන්නෑ.
    ඒක තමා ඔයත් ලස්සන උනා නං මෙහ් වගේ කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙන්න තිබ්බා.
    අනේ මම කැත උන එක හොදයි. 😌
    ithin unuth kollo ne mokadda awula ?
    නෑ කිසි අවුලක් නෑ.
     
    • Love
    Reactions: Candid-B

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,713
    8,468
    113
    200w.gif


    mata witharada me wage penne :lol:
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    මගේ ලස්සන යාළුවො ඉන්නවා මේ වගේ කොල්ලො එක්ක යාළුවෙලා ඉන්න. :dull:
    meka ettak
    ettama kellange mole weda karanne kohomada geshi me wage selection walata?
    mn danna patta family wala kello life eka suck karan innawa. but un pattama love.
    mata terenne na ei e kiyala
    un hondatama dannawa me yakku traka panala, dara addiction tiyena ewun kiyala
    eth kello un mattema nahenawa
    ei ehema?
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,311
    15,398
    113
    meka ettak
    ettama kellange mole weda karanne kohomada geshi me wage selection walata?
    mn danna patta family wala kello life eka suck karan innawa. but un pattama love.
    mata terenne na ei e kiyala
    un hondatama dannawa me yakku traka panala, dara addiction tiyena ewun kiyala
    eth kello un mattema nahenawa
    ei ehema?
    Kello kamathi gas waddonta ban. Eka natural process ekak. Maname kumariya Kumaraya iddi Waddata kaduwa dunneth eka nisa. Hama kellekma ehemai. Eth mole thiyena kello ekata wahal nowi honda kollo ekka set wenawa jeewithe anith dewal gana hithala. But sexually kello kamathi madaawi type rasthiyaadu ganja gahana type kollonta.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113


    ගේමක් ගහන එකා කොහේ කොහොම හිටියත් ගේම ගහනවා බ්‍රෝ :cool: :cool:

    උඹ ගේද හුත්තො? ඇයි මේ වගේ ලොඳ පොන්නයන් ගැන හොයන්නෙ? 🤮 🤮
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,292
    34,958
    113
    මගේ ලස්සන යාළුවො ඉන්නවා මේ වගේ කොල්ලො එක්ක යාළුවෙලා ඉන්න. :dull:
    ඇයි අනේ කෙල්ලෝ රවුල් කොන්ඩ වවාගෙන පිස්සෝ වගේ ඉන්න කොල්ලන්ට කැමති