@tupac97so much hate, yet bro got better facial features than most of you
ඔයාට තේරෙන විදිහට එයාලා මේ වගේ කොල්ලන්ගේ මොනාටද රැවටිලා ඉන්නෙ?මගේ ලස්සන යාළුවො ඉන්නවා මේ වගේ කොල්ලො එක්ක යාළුවෙලා ඉන්න.![]()
Charismaඔයාට තේරෙන විදිහට එයාලා මේ වගේ කොල්ලන්ගේ මොනාටද රැවටිලා ඉන්නෙ?![]()
ඒක තමා ඔයත් ලස්සන උනා නං මෙහ් වගේ කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙන්න තිබ්බා.මගේ ලස්සන යාළුවො ඉන්නවා මේ වගේ කොල්ලො එක්ක යාළුවෙලා ඉන්න.![]()
ithin unuth kollo ne mokadda awula ?මගේ ලස්සන යාළුවො ඉන්නවා මේ වගේ කොල්ලො එක්ක යාළුවෙලා ඉන්න.![]()
සමහරු පස්සෙන් එනකොට පව් කියලා, සමහරු සල්ලි, සමහරු දන්නෑ.ඔයාට තේරෙන විදිහට එයාලා මේ වගේ කොල්ලන්ගේ මොනාටද රැවටිලා ඉන්නෙ?![]()
අනේ මම කැත උන එක හොදයි.ඒක තමා ඔයත් ලස්සන උනා නං මෙහ් වගේ කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙන්න තිබ්බා.
නෑ කිසි අවුලක් නෑ.ithin unuth kollo ne mokadda awula ?
meka ettakමගේ ලස්සන යාළුවො ඉන්නවා මේ වගේ කොල්ලො එක්ක යාළුවෙලා ඉන්න.![]()
Kello kamathi gas waddonta ban. Eka natural process ekak. Maname kumariya Kumaraya iddi Waddata kaduwa dunneth eka nisa. Hama kellekma ehemai. Eth mole thiyena kello ekata wahal nowi honda kollo ekka set wenawa jeewithe anith dewal gana hithala. But sexually kello kamathi madaawi type rasthiyaadu ganja gahana type kollonta.meka ettak
ettama kellange mole weda karanne kohomada geshi me wage selection walata?
mn danna patta family wala kello life eka suck karan innawa. but un pattama love.
mata terenne na ei e kiyala
un hondatama dannawa me yakku traka panala, dara addiction tiyena ewun kiyala
eth kello un mattema nahenawa
ei ehema?
ගේමක් ගහන එකා කොහේ කොහොම හිටියත් ගේම ගහනවා බ්රෝ![]()
![]()
ow mama Krishan Gamageඋඹ ගේද හුත්තො? ඇයි මේ වගේ ලොඳ පොන්නයන් ගැන හොයන්නෙ?![]()
![]()
kohomei danagathehe ohe?ඇයි අනේ කෙල්ලෝ රවුල් කොන්ඩ වවාගෙන පිස්සෝ වගේ ඉන්න කොල්ලන්ට කැමතිමගේ ලස්සන යාළුවො ඉන්නවා මේ වගේ කොල්ලො එක්ක යාළුවෙලා ඉන්න.![]()
ඇයි අනේ කෙල්ලෝ රවුල් කොන්ඩ වවාගෙන පිස්සෝ වගේ ඉන්න කොල්ලන්ට කැමති