අල්ලපු ඉඩමේ එකාට ගේමක් දෙන්න ඕන.

thota_langa_sirikkiya

Well-known member
  • Jan 30, 2017
    394
    350
    63
    ගෙදර
    owa gahala banala wisadaganna one wada newei ban, oka kunu dana welawak balala video karala fb dahan viral wela yanna, eta passe gameth enna beri wenna, troll krnna one social media, athkota okage family walinma okata pressure karai, anika sabawata ,pra le ekata, hama ekatama complain dala thypan, okata nikamma puliya set wenwa athkota owa viral wenakota, mokada den tikak government office walin action ganne nathi wela social media yanakota owa nikmma troll wenawa, okawa lankawema prasidda karawapan kulla kujitha wela yanna
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • Again I'm asking a simple question.
    Mama koheda muta gaha ganna kiyala thiyenne ?

    Muma daala thibuna me dial eka katin anik unwa baya karan inne kiyala.

    "හැම එකා එක්කම රණ්ඩු හැබැයි බයගුල්ලා. කටින් තමයි මිනිස්සු බය කරන්න හදන්නේ. කවුරුවත් රණ්ඩු වෙන්න කැමති නෑ හාලි කට නිසා. "
    උඹ ඔක්කොම හරියටම කියවල තේරුම් අරගෙන තියෙනව. සතුටුයි. උඹ හරි මම වැරදී