man 800ta denawa one aya PM karanna ado me post eka daapu eka EK yaluwanwa maran kanna epa yako....2ke aththa gana 580k da koheda. mage yaluwek karanwa wade. U denne 2ma 800ta... Math gaththa....



machan matath ganna one uben..kohomada uben ganne....uba ai ban kalin kiwwe naththe..uba deviyekne machan...koheda hangila hitiye mechchara kal...1200/ kata maragena kanna puluwanda ban apita ?
mata heta ganna one.... ?????
Need ID copy..Uba koheda inne?




Ammo ehemada? Kohomada id copy 2k denne mata? Hetama ganna bariyooooo... Man hutch agent neme ban...Salli epa. Sim 2ka deddi salli deepan Issellama ID copy 2ka diyan
Ube 1nma copy 2k one ban....dekak ? e mokatada ? mama package 2k neweine ganne ban..Couple package ekakne...Primary Package ekai ekata dena Supplementary connection ekaine ban.ithin ai NIC dekak ?
Ube 1nma copy 2k one ban....




moda athal denna epa ban...puluwan deyak katha karamu..
kauda dan moda athal dennne sim wadi ganata wikunala ah!!! Mata ubath ekka viwada karanna one na...One nam witharak kiyapan. Dan PMs enawa...Unta sim hambunama danaganna kauda moda athal denne kiyala.. Sim godak ganna nisa thawa 100k withara adu karala ganna katha karala dennath puluwan...