:O
Jolly_Roger Well-known member May 2, 2009 10,600 1,606 113 Colombo XOR Matara Oct 6, 2011 #22 තිරිසන් වැඩ... අනේ අපේ රටට ගිය කලක්... ලිංගිකත්වය කියන දේ අනවශ්ය විදියට හංගන්න හොද නෑ. එතකොට තමයි මේ වගේ දේවල් වෙන්නෙ.
තිරිසන් වැඩ... අනේ අපේ රටට ගිය කලක්... ලිංගිකත්වය කියන දේ අනවශ්ය විදියට හංගන්න හොද නෑ. එතකොට තමයි මේ වගේ දේවල් වෙන්නෙ.
AselaAsanka Well-known member Dec 28, 2009 8,107 1,381 113 **** ♞ (FBI) ☼ **** Oct 6, 2011 #23 මිනිසුන් පව්කම් කරනුයේ යම්තාක් කාලයක් එය විපාක නොදේද, ඒ තාක් එය මී පැණි සේ සිතයි. යම් කලෙක පව විපාක දීමට පටන් ගනීද එවිට හේ අතිශය දුක් වේදනාවන්ට පත්වන්නෙහිය........ මේවායේ return එක කට්ට්යටම කවදා හෝ ලැබෙයි ........
මිනිසුන් පව්කම් කරනුයේ යම්තාක් කාලයක් එය විපාක නොදේද, ඒ තාක් එය මී පැණි සේ සිතයි. යම් කලෙක පව විපාක දීමට පටන් ගනීද එවිට හේ අතිශය දුක් වේදනාවන්ට පත්වන්නෙහිය........ මේවායේ return එක කට්ට්යටම කවදා හෝ ලැබෙයි ........
djprabhath Well-known member Jan 3, 2007 7,332 768 113 සිරිලංකාවේ.. Oct 6, 2011 #24 mehema ratakane api jeewath wenne
ucakila Well-known member Mar 31, 2007 5,055 1,935 113 33 gelioya-Kandy- kesbewa-Fort Oct 6, 2011 #25 henagahapiya.............
GAC Well-known member Jul 14, 2009 8,179 677 113 ගෙන්දගම් පොළොve Oct 6, 2011 #26 xcute_shake said: වැහි නැති හෙන ගහනව පාහර බල්ලොන්ට... Click to expand...
DANEWMEN Well-known member Jun 12, 2007 7,909 98 48 44 The place I love to live.... Oct 6, 2011 #27 Ratey thathwe thamai oyawage case walin eliyata enne......!!!! minissu nithiyata garukaranna macho....eka thamai oya seratama mula......!!!!!!
Ratey thathwe thamai oyawage case walin eliyata enne......!!!! minissu nithiyata garukaranna macho....eka thamai oya seratama mula......!!!!!!
FUNasela Member Oct 20, 2007 2,240 6 0 Kiribathgoda Oct 6, 2011 #28 එල්ලුම් ගහ ආයෙත් ක්රියාත්මක කරනවා ලු නේ ළමා අපයෝජකයන්ට? 35ටම ටොපිය සෙට් වේවි වගේ
udaraf850 Well-known member Apr 29, 2008 1,668 163 63 Kottawa Oct 6, 2011 #30 Thuk witharak mounta Hena gahala hariyanne ne ethakota eka paara marenawa, Mowun marenna oni Wedana windala, Ellum gaha nethi nisa thamai me okkoma. minissunge waradata thiyena baya nethuwa gihin.
Thuk witharak mounta Hena gahala hariyanne ne ethakota eka paara marenawa, Mowun marenna oni Wedana windala, Ellum gaha nethi nisa thamai me okkoma. minissunge waradata thiyena baya nethuwa gihin.
dj gamaya Well-known member Nov 30, 2007 69,356 5,775 113 Hell & Heaven (Kiribathgoda) Oct 6, 2011 #32 xcute_shake said: වැහි නැති හෙන ගහනව පාහර බල්ලොන්ට... Click to expand...
bathalaya Well-known member Jan 9, 2010 4,143 431 83 ඇයි එන්නද? Oct 6, 2011 #33 පුදුම කාලකන්නි මිනිස්සු ඉන්න සමාජයක්නෙ මේක
dgvirajm Well-known member May 8, 2009 6,381 462 83 සයිබර් අවකාශයේ Oct 6, 2011 #35 munta apayawal hadanda one karana balu wada walata
thanujaka Well-known member Sep 4, 2008 19,264 3,022 113 යටගිය දවස බරණැස් නුවර Oct 6, 2011 #36 මේ වගේ වෙලාවට තමයි මරණීය දණ්ඩනයේ වටිනාකම තේරෙන්නෙ.................!!!!
Jolly_Roger Well-known member May 2, 2009 10,600 1,606 113 Colombo XOR Matara Oct 6, 2011 #37 Jolly_Roger said: තිරිසන් වැඩ... අනේ අපේ රටට ගිය කලක්... ලිංගිකත්වය කියන දේ අනවශ්ය විදියට හංගන්න හොද නෑ. එතකොට තමයි මේ වගේ දේවල් වෙන්නෙ. Click to expand... මෙන්න මගේ පෝස්ට් එකට කවුද පොන්*යෙක් -රෙප් දීලා.. අවිස්සාවේල්ලේ දැරියකට... 10-06-2011 12:14 PM ubalage geval wala unta kiyapan apitath penna sex karanna kiyala.ubath ube baduwath ekka sex karapan apita penna.LOL මම කියපු දේ හරියට තේරුම් ගනින් මෝඩයා...
Jolly_Roger said: තිරිසන් වැඩ... අනේ අපේ රටට ගිය කලක්... ලිංගිකත්වය කියන දේ අනවශ්ය විදියට හංගන්න හොද නෑ. එතකොට තමයි මේ වගේ දේවල් වෙන්නෙ. Click to expand... මෙන්න මගේ පෝස්ට් එකට කවුද පොන්*යෙක් -රෙප් දීලා.. අවිස්සාවේල්ලේ දැරියකට... 10-06-2011 12:14 PM ubalage geval wala unta kiyapan apitath penna sex karanna kiyala.ubath ube baduwath ekka sex karapan apita penna.LOL මම කියපු දේ හරියට තේරුම් ගනින් මෝඩයා...
thilzz Well-known member Jun 1, 2008 14,138 1,088 113 පොළොවෙ පස් යට Oct 6, 2011 #38 apoooo,, paw e lamaya
DjSpK Well-known member Nov 4, 2008 5,298 1,005 113 I'm Looking for Me ! Oct 6, 2011 #40 puduma ratak thamaa