අවුරුදු 20 දි ජීවිතය දිනූ හිතුවක්කාරයා - Exclusive

Dothraki

Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    අවුරුදු 20ක් කිව්වාට 30 ක විතර පෙනුම සහ කතාව .
    දේශපාලන සම්බන්ධතාවක් තියෙනවා වගෙ.

    හැබැයි කමක් නැහැ සිංහල බෞද්ධ කොල්ලෙක් නිසා සුභ පතනවා ඉදිරිගමනට. මෙ වගෙ කොල්ලො ආදර්ශයක්
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,004
    35,932
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    අවුරුදු 20ක් කිව්වාට 30 ක විතර පෙනුම සහ කතාව .
    දේශපාලන සම්බන්ධතාවක් තියෙනවා වගෙ.

    හැබැයි කමක් නැහැ සිංහල බෞද්ධ කොල්ලෙක් නිසා සුභ පතනවා ඉදිරිගමනට. මෙ වගෙ කොල්ලො ආදර්ශයක්

    Forex karanawa ati dotha
    Kolla podi unata muge patta talks ne
    Uge masthishket lokuy mitarayak wenna ati

    Agamata bara kollek elakiri
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,227
    34,851
    113
    මෙතැන ගොඩක් මවාපෑම් තියෙන්නේ. මුට වයස 30 පැනලා අනිවාර්යෙන්ම.
    මොනවද මුගේ ඔන් ලයින් බිස්නස්?
    මුගේ පිටිපස්සේ මොකක්හරි ජාතිවාදී බලවේගයක් තියෙනවා.

    සෝෂල් මීඩියාවලට අද කාලේ කරන්න බැරිදෙයක් නෑ. තනිකර මවාපෑම්.
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,046
    8,303
    113
    Chilaw
    අවුරුදු 20ක් කිව්වාට 30 ක විතර පෙනුම සහ කතාව .
    දේශපාලන සම්බන්ධතාවක් තියෙනවා වගෙ.

    හැබැයි කමක් නැහැ සිංහල බෞද්ධ කොල්ලෙක් නිසා සුභ පතනවා ඉදිරිගමනට. මෙ වගෙ කොල්ලො ආදර්ශයක්

    Me Ideamart bn, tracking app publish kare mun set ekane. ekath wena kenek hadapu ekak kiyala kiyanawa, kohomahari mu aran eka promote kara.
    e athara Freelancing unath karanwa.

    hoda income ekak enawa bn ewalin :) Kollo kello cheat karanagannakan mun goda :D
     

    TitanXT

    Member
    Dec 16, 2018
    271
    12
    0
    ලොල්. බ්ලැක් මනී වයිට් මනී කන්වර්ටර් කෙනෙක් ලසන්ත වගේම. ලොල්. එලකිරි මෝඩ හැතිකරේ මුන්ව ඉතින් උඩ දානවා.
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,227
    34,851
    113
    සිංහල බෞද්ධකම ඉස්සරහට දාගෙන රඟන උන් තමයි ලෝක හොරු.
     

    Luxifer

    Member
    Dec 6, 2018
    82
    6
    0
    Galle
    Ado matanam irisiyawak nana munth akka.dialog ake ceo la laksha ganan padi ganna akatg,damika perera kotipathiyek wecha aka gena hitha ganna puluwan unge coustermers lagen ,karapu weda walin .eth me kolla kohomada ban mechara ganak heuwe me wayasen.samanyen russia,uk ,america wala podi un innawa aurudu 10 supiriyata computer weda danna.wediya one na india walth innawa .eeth ban untawath mechara salli nathuwa athi.anika un karanade godak aya hodata dannawa.eth me kolla karana aka gena kattiha aka aka awa kiyanawa.me kolla sirawatama mehema karanawanam sira supiri dial akak.
     
    Last edited:

    Dexter-D

    Well-known member
  • Sep 14, 2017
    1,240
    1,287
    113
    හඳේ ...
    පොර තමයි මචන් Dialog Ideamart එකත් එක්ක එකතු වෙලා Locate me කියන service එක promote කරන්නේ...ඒ concept එක පොරගේ උනාට දන්න විදියට usa developer කෙනෙක් තමයි app එක create කරලා තියෙන්නේ...:yes::yes::yes: Ideamart ලට ඕකෙන් එන monthly income එකෙන් 30% යනවලු. 70% යන්නේ app එක අයිති එකාට ඒ කියන්නේ මුට..:P:P Dialog එකේ හොඳ position එකක ඉන්න මගේ යාලුවෙක් කීව විදියට ඔය service එකෙන් monthly income එනවලු ලක්‍ෂ 40-50ත් අතර ගානක් :shocked::shocked: එකෙන් ලක්‍ෂ තිස් ගානක් කෙලින්ම පොරගේ acc එකට වැටෙනවලු..:yes::yes: ideamart එකෙන් සාමාන්‍යයෙන් උන් එක්ක වැඩ කරන apps owners ලගේ monthly income එහෙම එලියට දෙන්නේ නැල්ලු...:rolleyes::rolleyes: මේ පොරටත් වඩා හොයන උන් ඉන්නව කියල තමා කියන්නෙත්...:yes::yes:
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,955
    28,870
    113
    පොර තමයි මචන් Dialog Ideamart එකත් එක්ක එකතු වෙලා Locate me කියන service එක promote කරන්නේ...ඒ concept එක පොරගේ උනාට දන්න විදියට usa developer කෙනෙක් තමයි app එක create කරලා තියෙන්නේ...:yes::yes::yes: Ideamart ලට ඕකෙන් එන monthly income එකෙන් 30% යනවලු. 70% යන්නේ app එක අයිති එකාට ඒ කියන්නේ මුට..:P:P Dialog එකේ හොඳ position එකක ඉන්න මගේ යාලුවෙක් කීව විදියට ඔය service එකෙන් monthly income එනවලු ලක්‍ෂ 40-50ත් අතර ගානක් :shocked::shocked: එකෙන් ලක්‍ෂ තිස් ගානක් කෙලින්ම පොරගේ acc එකට වැටෙනවලු..:yes::yes: ideamart එකෙන් සාමාන්‍යයෙන් උන් එක්ක වැඩ කරන apps owners ලගේ monthly income එහෙම එලියට දෙන්නේ නැල්ලු...:rolleyes::rolleyes: මේ පොරටත් වඩා හොයන උන් ඉන්නව කියල තමා කියන්නෙත්...:yes::yes:

    app eke link eke tiyenewada? locate me kiyela godak tiyenna puluwan