aaaaaaaaaaa rabuton ayya..mekada aluth fake eka?.![]()
උබ හිතා ගෙන ඉන්නේ , ඇත්ත කතා කරන්න senior member කෙනෙක්ම වෙන්න ඕනේ කියලද?
aaaaaaaaaaa rabuton ayya..mekada aluth fake eka?.![]()
ඔය පරට්ට කරුණානිධියි ජයලලිතා ජයරාම්තුයි කියන්නේ පට්ට කොටි දෙන්නෙක් බන්. ඕකුන් තමයි ඉන්දියා මධ්යම රජයට බලපෑම් කරේ. ඕකුන් නැත්නම් ආන්ඩුවෙන් අයින්වෙනව කියල කිව්ව.
උබ වගේ මෝඩයෙක් , army එකට join නොවිච්ච තරමට අගට ගුණයි

මචන් මම නම් හක්කෙ එකයි බොක්කේ එකයි නෑ... දෙකම එකයි....
අනිත් එක හොර එව්වා වලින් ඇවිත් උබට එක එක ඒවා කියන්න මම උබට බයේද???



මුන් ෆොරම් වල නම් ලොකේටම ගහන්න කතාව..හැබැයි රෙප් කපනකොට නම දාලා කපන්න බයයි.. 

තමන්ගේ ජාතිය ගැන කතා කරපු පලියට "කොටි" කියල හංවඩු ගහන එක වැරදි මචන්. ඔන්න ඕකයි අපේ ඉන්දියාවේ තානාපති ප්රසාද් කාරියවසම්ට සමාව ගන්නත් වුනේ
උඹ හෙන නුවණක්කාරයනේ පව් බන් අවජතකයොත් ඉන්නවනේ අපේ රටේ උඹල වගේ තොවගේ එකෙක් උපදන්නේ නැතුව තොගේ තාත්තා සරමේ පිහ දාගත්ත නම් ඉවරයි. අමතක උනා තාත්තව දන්නෙත් නැනේ උඹ අවජාතක බල්ලෙක් නේ![]()
බොල උරෝ උන්ට උන්ගේ ජාතිය ගැන වගේම තමා අපිට අපේ ජාතිය ගැනත් කැක්කුමක් තියෙනවා තෝත දෙමල කියල හොදට තේරෙනවා පලයල්ලකෝ සෙට් එකත් එක්ක Toilet නාඩුවට එහෙනේ තොපේ රට තියෙන්නේ සිංහල රටේ අහවල් එකද අවජතකයෝ කරන්නෙ
බොල උරෝ උන්ට උන්ගේ ජාතිය ගැන වගේම තමා අපිට අපේ ජාතිය ගැනත් කැක්කුමක් තියෙනවා තෝත දෙමල කියල හොදට තේරෙනවා පලයල්ලකෝ සෙට් එකත් එක්ක Toilet නාඩුවට එහෙනේ තොපේ රට තියෙන්නේ සිංහල රටේ අහවල් එකද අවජතකයෝ කරන්නෙ

![]()
ඇමරිකාව විසින් යෝජනා කරන පරිදි උගත් පාඩම් හා ප්රතිසන්ධාන නොමිසන් සභා වාර්තා නිර්දේශ ක්රියාක්මක කල යුතු යයි එක්සත් ජාතික පක්ෂ නියෝජ්ය මහ ලේකම්, පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රී ජයලත් ජයවර්ධන මහතා පවසයි.
එක්සත් ජනපදය විසින් ජිනීවා මානව හිමිකම් සමුළුව වෙත ඉදිරිපත් කර ඇති යෝජනාවේ කිසිදු වරදක් තමන් නොදකින බවද ඒ මහතා කියා සිටී.
මොක කතා කරන්ඩත් ෆේක් බස්සන එකෙන් පෙනේව උබලගේ තියෙන කොන්ද පණනැතිකම.
උබ හිතා ගෙන ඉන්නේ , ඇත්ත කතා කරන්න senior member කෙනෙක්ම වෙන්න ඕනේ කියලද?



මේ දෙමල නෙවෙයි මචන් මෙන්න මෙයාලගෙ පක්ෂෙ කෙනෙක්![]()
අපේ ජාතිය ගැන බොට ඔච්චරම කැක්කුමක් තියෙනවනන්, UK වල protest එකේ උඹේ photo එකක් දාපන් මෙතන
මොක කතා කරන්ඩත් ෆේක් බස්සන එකෙන් පෙනේව උබලගේ තියෙන කොන්ද පණනැතිකම.![]()
මචන් ඔය "උගත් පාඩම් හා ප්රතිසන්ධාන නොමිසන් සභා වාර්තා නිර්දේශ" කියන්නේ අපහු ජාතිවාදී යුද්දයක් ඇති නොවෙන්න සිදු කලයුතු බොහොම ප්රායෝගික දේවල්. ඕව ඒ දවස් වලම ක්රියාත්මක කලා නං, මේ රට අද සින්ගපූරුවක් නෙමෙයි අමෙරිකාවක්
ඔක්කොමල්ල මෙතන තද වෙලා කුන්හරුප කියගන්නවට වැඩිය නරකද අඩු ගානෙ මේ news එකේ source එක වත් check කලොත්? මොකද source එක දල නෑ.
update වැඩේ ඇත්ත වගේ.
http://www.deccanchronicle.com/channels/nation/north/india-vote-against-sri-lanka-pm-603
http://www.ndtv.com/article/india/i...i-lanka-for-alleged-war-crimes-says-pm-187520
දැන් තේරෙනවා නේ international politics වල තියෙන යථාර්තය? හැමෝම බලන්නේ තමුන්ගේ වාසිය තමයි. ඉන්දියාවත් එහෙමයි south indian political parties ඉන්දියාවේ central government එකට support කරන්නේ නෑ කිව්වා ගමන් vote එක ගියා.
බොරුවට කැගැහුවට වැඩක් නැ .මේකට ප්රධාන හේතුව ශක්තිමත් ජාත්යන්තර ජාලයක් අපේ රටට නැති එක.කොටින්ට කිසිම බලයක් නොතිබෙද්දිත් උන් බොරු මවාපාලා ජ්යාන්තරය දිනාගත්තා.එත් මේතරම් රාජ්ය ත්රාන්තික සබදකම් ගොඩනගාගන්ට පහසුකම් තිබෙද්දිත් අපේ උන් කලේ තමන්ගේ බඩ වඩාගත් එක විතරයි.විදේශ සේවයේ ඉන්න ආන්ඩුවේ බඩගොස්තරවාදින් නිසායි මේ හැම දේකටම මුල


ඇත්ත කතා කරපු මට කොන්ද පන නැහැ.
මල්ටි බැරල් ගහල දෙමලු මරමු කිව්වා උබ මහම මහා මෝඩයෙක්
