@EKGuest මූට හොද පඩියක් තියන ජොබ් එකක් හොයලා දියන්. ඔන්ලයින් එකක්නම් ගොඩක් හොදයි
Thanks for mentioning me but I don't think I have the necessary skills to work as a software developer especially communication and interpersonal skills.
@EKGuest මූට හොද පඩියක් තියන ජොබ් එකක් හොයලා දියන්. ඔන්ලයින් එකක්නම් ගොඩක් හොදයි
මොකක්දෝයී ඒ කොම්පැනියලැප් දෙන්නෑල්ලු හැමෝම ලැප් අරන් ඇවිත් තියන wifi එක ලැගී හින්දා සමහර උන් hotspot දාගෙන වැඩකරන්නේ
එහෙම තැනක් නෙමේද මන්දාඅක්කි, මල්ල ගාන්න එපා යකෝ ලොල්ලෙක් වගේ වැඩ කරන තැන. ප්රෙෆෙෂනල් විදියට කතා කරපන්
අක්කිටත් Html උගන්නපංප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවු බං වැඩක් සෙට්වුනා
Thanksජොබ සෙට් උන එක ගැන සතුටුයි. කොංරැජුලේෂන්ස්.
හැබැයි කලින් තැනට වඩා ලක්සයක් වැඩිමොකක්දෝයී ඒ කොම්පැනිය
කාටවත් කියන්න එපා.. ඇත්තටම ඔය ලයිෆ් එක සාපයක්..Mata nan oya cooperate life eka set wennema natte okai.school giya wage again
Bought my laptop & just playing around, officially not assigned into anything yet@nevermindNevergiveup ada update ekakuth damu
එහෙම හරිදubath ganan gn epa ekekwth
Having a discussion with the prod man ladyHi beggar, what's going on today. Are you still sitting in the lobby.