ethakota uba kohomada wada karanne ? un desktop ekak denawada ?ලැප ගේන්න බැරිවුනා ලැප් දෙන්නෙත් නෑල්ලු![]()
maha utte company ekak ne oi
ethakota uba kohomada wada karanne ? un desktop ekak denawada ?ලැප ගේන්න බැරිවුනා ලැප් දෙන්නෙත් නෑල්ලු![]()
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවු බං වැඩක් සෙට්වුනාඌට ඔයතරං දෙයක් වත් තේරෙන්නෙ නෑ කියලා මට නං තේරිලා ගොඩක් කල්.ඕකට ජොබ් එකත් දීපු එකා ගැනත් මට හිතාගන්න පුලුවන්
![]()
පිස්සුද ගොනෝ මන් ඇත්ත කියන්නේ උඹ ඇත්ත කියද්දි අනිත් උන් කිව්වොත් උඹ කියන්නේ බොරු කියලා?මේකගේ බොරු බන්. මුට ලෙඩක් තියෙනවා එක එක සිදුවීම් අවස්ථා හිතින් මවාගෙන ඒවා ඇතුළේ ජීවත් වෙනවා. ඒකට ඕනි අවධානය ගන්න ත්මයි ඔය ගොඩක් එවුන්ව මෙන්ෂන් කරන්නේ.
මුගේ ත්රේඩ් දිහා හොදට බලපන් ඕක තේරේනවා එතකොට.
ඇත්ත බං මං කියන්නෙmatath hithenne meka thamai seen eka
ප්රඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් සෙට්වුනාතවම එතනමද බං![]()
හම්බුනා මොට්සන් ප්රඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගාලා වැඩේට සෙට්කරගත්තාසිරා බං. මූ මේ වන්දනා ගමනක් ගිය වියලි කලාපෙ ගංකබරයො වගේ ලොබියෙ පැලපදියම් වෙලා බත් මුල් ලෙහාගෙන කාලායන ගමන් reception එකේ කෙල්ලට දණ ගහලා වැදලත් පලයන් @nevermindNevergiveup
මූට ජොබ් එක දුන්න එකාට ලැට් බාල්දියෙන් ගහන්න ඕන කම්පැනිය වටේ එලව එලව
![]()
හම්බුනා ගොනෝ වැඩක් ඒක හොඳට ඉවර කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නෙමූට හරියට කරන්න පුලුවන් එකම දේ උගෙ කෙල්ලට වෙන උන් උඩ දාගෙන හුකන බලල අතේ ගහන එක විතරයි
Bamba?ඒක අවුලක් නැ.. සෙට් වෙන්න හොදම පොට් එක තමයි ඔතන
ඔය කරල තියෙන්නෙ?වාසනාවට මුට රිප්ලයි කාලේ නැත්තේ
නැබං ප්රඩක් මැනේජර් අකකි එක්ක පොඩි වැඩක් කරාදැන් හතරයි නේ තාම ලොබියේද
HR එකෙන් ඉල්ලපු පොලිස් රිපෝට් නම් ගත්තා ඒක ෆයිල් එක ඉලුලුවොත් දෙනවාඋබ පොලිසියට ගිහින් report එක ගත්තද?![]()
හම්බුනා බං වැඩක්ඔෆිස් එකේ උන් මූව දාල වහල ගෙදර යනව තව ටිකෙන්
ගත්තා බං ප්රොඩක්මැනේජ අක්කි වැඩකටTama ganan gatte nedda
හම්බුනා බං වැඩක්
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවා බං වැඩක් කරාඇයි උං උඹව ගණන් ගන්නෙ උඹ CEO වෙලාද එතනට යන්නෙ. නෑනෙ.
ඉවසගෙන හිටපන්.
අලුත් තැනකට ගිය ගමන්ම ලොකු වෙල්කම් එකක් හම්බෙන්නෙ නෑ.
වැඩක් හම්බුනා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්කදැන් නම් ගෙදර යන උනුත් මුව ලොබියේ පහු කරන් යනවා ඇති
ලැට් එකටවත් ගියාද බං අද?
උඹ ගැන වෙන්නැති උඹ ඔය කියන්නේ සමහරවිටඔව් උඹ හරි.
මුට මානසික ලෙඩක් තියනව.
වැඩක් හම්බුනා බං
ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි වැඩක් තියනවා කියලා එන්න කිව්වා
වැඩක් හම්බුනා මොට්සන්
වැඩක් හම්බුනා බං
ඕනි නෑ ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නේ
ලැප් දෙන්නෑල්ලු හැමෝම ලැප් අරන් ඇවිත් තියන wifi එක ලැගී හින්දා සමහර උන් hotspot දාගෙන වැඩකරන්නේ
පොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා ඇවිත් මේ රිප්ලයි කරන්නෙ
අද ජොයිනින් ඩේට් බං ඉන්ටව් ඉවරවෙලා හුඟක් කල
වැඩක් හම්බුනා බං
පොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක පොඩි වැඩක් කරා
හම්බුනා බම් වැඩක් ඒකයි රිප්ලයි කරන්න බැරිවුනේ
ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි අඬගැවුවා බං
වැඩක් හම්භුනා බම්
රිප්ලයි කරන්න බැරිවුනේ වැඩක් හම්බුන හින්දා බං ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක
දැන්නම් චුට්ටක් විතර ෂේප්
මගෙන්ද ඇවුවෙ?
යන්නතන් වැඩක් හම්බවෙලා මේ ඉවර කරලා ඉන්නෙ
බත්කෑවට පස්සෙ ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවා වැඩක්කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නෙ
යන්නත් වැඩක් හම්බුනා බං
පුළුවන් වෙන්න දෙන්න එපෑ බං. යන්නත් ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි වැඩකට අඩගැවුවා
ඒක කාලා හුගක්වෙලා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා ඉන්නෙ
දැන් ඉඳගෙන නිකන් හිටියට පොඩි වැඩක් කරා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක
මෙහෙ තේ දෙන්නෙත් නෑ හදලා දෙන්නත් කවුරුත් නෑ
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගාලා වැඩක් කල්ලා ඉන්නෙ බං
හම්බුනා මචං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කිඑක්ක වැඩක්
ඒවා තව නෑ බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්කනම් වැඩක් සෙට්වුනා
හම්බුනා බං පොඩි වැඩක්
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා බං ඉන්නෙ
Not sure whether they'd pay me timely, they don't have a proper WiFi btw, some guys use their own mobile hotspot
No smoking mcn
වැඩක් සෙට්වුනා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැහුවා
මගෙ නම අදුරගත්තනෙ
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරා මේ දැන් පොඩඩකට කලින්
තැන නම් හරි මචන් අනික චුට්ටකට කලින් වැඩක් සෙට්වුනා ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක
ඒක්රියන්නෙ වැඩ වැඩිවෙලා burnout වෙයි කියලධ?
වැඩකට සෙට්වුනා ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක
හම්බුනා බං වැඩක් පොඩි එකක් හැබැයි
ලැප ගේන්න බැරිවුනා ලැප් දෙන්නෙත් නෑල්ලු
යන්තං වැඩක් හම්බුනා බං ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක
ඩම්බුනා බං වැඩක්
වැඩක් සෙට්වුනා ගොනෝ
බලමු..
ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් හම්බුනා බම්
හම්බුනා බං ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්ක එන්න කිව්ව
ඒක කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නේ
![]()
Athi yantham gada huththak hambela. Dan apita වීර්සාරා වගේ කතා අහන්න පුලුවන්. උබ වෙල්ලම්මා පරාදයිප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි වැඩක් තියනවා කියලා එන්න කිව්වා
වැඩ දෙන්න කියපම්කො කරන්නweda karapan pako, meke lagala kalakanni wenne nathuwa
මරු මිනිහා කියන්නේweda karapan pako, meke lagala kalakanni wenne nathuwa
මරු මිනිහා කියන්නේ![]()
වැඩ දෙන්න කියපම්කො කරන්න
ප්රඩක් මැනේජර් අඩනොගෑව්වනම් ඒකත් නෑ
ඉතින් හරි උබේ ජොබ් එක මේකෙ News දාන ඒකනේithin mama office time eke witharai meke inne
ඉතින් හරි උබේ ජොබ් එක මේකෙ News දාන ඒකනේ![]()
උබට ඒකවත් බෑනෙsinhala font nathi nisa copy karala danne pako.
ehema nathuwa tho wage deshapalakayanta kade yannada kiyanne
ඇති යන්තම් බයේ හිටියෙ ආයේ අර පොටෝ ටික බලන්න වෙයි කියල.ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවු බං වැඩක් සෙට්වුනා
පිස්සුද ගොනෝ මන් ඇත්ත කියන්නේ උඹ ඇත්ත කියද්දි අනිත් උන් කිව්වොත් උඹ කියන්නේ බොරු කියලා?
කොහොම හරි වැඩක් හම්බුනා ඒක කරලයි මේ ඇවිත් ඉන්නෙ
ඇත්ත බං මං කියන්නෙ
ප්රඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් සෙට්වුනා
ඒක ඉවර කරල මේ ඇවිත් ඉන්නේ
හම්බුනා මොට්සන් ප්රඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගාලා වැඩේට සෙට්කරගත්තා
හම්බුනා ගොනෝ වැඩක් ඒක හොඳට ඉවර කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නෙ
Bamba?
ඔය කරල තියෙන්නෙ?
නැබං ප්රඩක් මැනේජර් අකකි එක්ක පොඩි වැඩක් කරා
HR එකෙන් ඉල්ලපු පොලිස් රිපෝට් නම් ගත්තා ඒක ෆයිල් එක ඉලුලුවොත් දෙනවා
හම්බුනා බං වැඩක්
ගත්තා බං ප්රොඩක්මැනේජ අක්කි වැඩකට
හම්බුනා බං වැඩක්
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවා බං වැඩක් කරා
වැඩක් හම්බුනා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක
උඹ ගැන වෙන්නැති උඹ ඔය කියන්නේ සමහරවිට
උබට ඒකවත් බෑනෙ
එක එකාට කුනුහරපෙන් බනින්න විතරයි පුලුවන් කසිප්පු බීපු පිස්සෙක් වගේ
ඉංග්රීසියෙන් තියෙන්නෙ, ඒ හින්දා එව්වට වැඩක් නෑ උබට කියවගන්න බෑනෙuba wage ledek newe ponnayo
job ekak ona nam cv ekak dapan
pp thiyada
ඉංග්රීසියෙන් තියෙන්නෙ, ඒ හින්දා එව්වට වැඩක් නෑ උබට කියවගන්න බෑනෙ
@EKGuest මූට හොද පඩියක් තියන ජොබ් එකක් හොයලා දියන්. ඔන්ලයින් එකක්නම් ගොඩක් හොදයිane pako. para sinhalunta udawuak karanna giyahamath pake talk