මේකගේ බොරු බන්. මුට ලෙඩක් තියෙනවා එක එක සිදුවීම් අවස්ථා හිතින් මවාගෙන ඒවා ඇතුළේ ජීවත් වෙනවා. ඒකට ඕනි අවධානය ගන්න ත්මයි ඔය ගොඩක් එවුන්ව මෙන්ෂන් කරන්නේ.
මුගේ ත්රේඩ් දිහා හොදට බලපන් ඕක තේරේනවා එතකොට.

මේකගේ බොරු බන්. මුට ලෙඩක් තියෙනවා එක එක සිදුවීම් අවස්ථා හිතින් මවාගෙන ඒවා ඇතුළේ ජීවත් වෙනවා. ඒකට ඕනි අවධානය ගන්න ත්මයි ඔය ගොඩක් එවුන්ව මෙන්ෂන් කරන්නේ.
මුගේ ත්රේඩ් දිහා හොදට බලපන් ඕක තේරේනවා එතකොට.
වැඩක් හම්බුනා බංuba koheda wadiwela inne ? reception ekeda ?
reception ekata kiyapan uba ada wadata awa palaweni dawasa kiyala.
ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි වැඩක් තියනවා කියලා එන්න කිව්වාඉවසන්න. පලවෙනි දවසෙම Image එක කඩා ගන්න එපා
වැඩක් හම්බුනා මොට්සන්Ane mona uttakda ban.image
වැඩක් හම්බුනා බංඅතේ පාරක් ගහපන් ටොයිලට් එකට ගිහිල්ලා
ඕනි නෑ ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නේreception eke kellata html uganwanna nikn inna eke.
ලැප් දෙන්නෑල්ලු හැමෝම ලැප් අරන් ඇවිත් තියන wifi එක ලැගී හින්දා සමහර උන් hotspot දාගෙන වැඩකරන්නේlap eka diga aragena oyaage mokak hari
personal wadak karaganna..
eyaala kathaakarawi.
palaweni dawasa hinda thaama oyaata wada
assign karalath nathuwa athi..
පොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා ඇවිත් මේ රිප්ලයි කරන්නෙReception cella talk කරපන්
අද ජොයිනින් ඩේට් බං ඉන්ටව් ඉවරවෙලා හුඟක් කලAdu kule company ekak. Welawata wadak karan nathi moda pakayala. Welawak kiwwa nam welawata interview ganna one.
වැඩක් හම්බුනා බංCompany එක කියපන් මේ නූල උන්ට යවන්න. එහෙම කොහොමද යකෝ කිරියේ එකෙක්ව ගණන් ගන්නේ නැතුව ඉන්නේ. උදේ තොරණක් ගහල පිළිගත්තේ නැත්තං ඒත් කියපන් කෙලින්ම අකුලෝල යන්න මතුරන්න
පොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක පොඩි වැඩක් කරාඋබ උන් කතා කරලා වැඩක් දෙනකන් රෙස්පෙක්ට් පිට හිටපං නැතිනං GM කාරයා ගාවට ගිහිං කියහන් එන්න කිව්ව ආව වාඩි වෙන්න කිව්ව බලං හිටියා කියල. වැඩ කරන්න පටන් ගන්නවද නැතිනං යන්නද අහපං ලෝඩ් පකීර් වගේ හිටහන් වෙනසකටත් එක්ක මොකද වෙන්නේ බලන්න. උබ නිකං පඩි ගන්නේ නෑ නේ උන්ට වැඩ කරන්න්නනේ ගියේ
හම්බුනා බම් වැඩක් ඒකයි රිප්ලයි කරන්න බැරිවුනේUbawa test karanawa athi
ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි අඬගැවුවා බංඑහෙනන් උන් කියනවා ඇති. අර අලුත් එකාට වැඩේ දුන්න ඒත් ඔහේ ඉන්නවා බිරෙක්ද කොහෙද කියලා..
වැඩක් හම්භුනා බම්පොඩ්ඩක් ඉවසලා ඉඳපන්.
රිප්ලයි කරන්න බැරිවුනේ වැඩක් හම්බුන හින්දා බං ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්කඩස්ප ගෑනියෙක් ගෙන් පුප පලාගත්තු කතාව ලීක් වෙලා ඇති![]()
දැන්නම් චුට්ටක් විතර ෂේප්Mata nan oya cooperate life eka set wennema natte okai.school giya wage again
මගෙන්ද ඇවුවෙ?ජොබ් කරලා එපා වෙන්නෙ නැද්ද බන්?![]()
යන්නතන් වැඩක් හම්බවෙලා මේ ඉවර කරලා ඉන්නෙයකෝ නිකන් ඉඳල හම්බ කරන සීන් එකක්නෙ. ඇයි මේ කම්ප්ලේන්.
බත්කෑවට පස්සෙ ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවා වැඩක්කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නෙතාම වාඩි වෙලා ද ඉන්නේ?
දැන් වෙලාව 12යි.
යන්නත් වැඩක් හම්බුනා බංganan nogena hitapan
පුළුවන් වෙන්න දෙන්න එපෑ බං. යන්නත් ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි වැඩකට අඩගැවුවාවැඩ කරගෙන ඉන්නවා ඒකෙන් අස් කරනකන්. උබට වැඩත් බෑ කීවා නේත
ඒක කාලා හුගක්වෙලා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා ඉන්නෙබත් එකක් ගෙනාවනම් ඔතනම දිග ඇරන් කාපන්
දැන් ඉඳගෙන නිකන් හිටියට පොඩි වැඩක් කරා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්කඋබට එහෙන් ඉඳගෙන ඉන්න කිව්වනම් ඉඳපන් ඉතින්.
මෙහෙ තේ දෙන්නෙත් නෑ හදලා දෙන්නත් කවුරුත් නෑඅන්න කට්ටිය බලන් ඉන්නවා උබ තේ අරන් එනකන්. වාඩි වෙලා හිටියම හරිද යකෝ. ටක් ගාල ගිහින් තේ හදපන්.![]()
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගාලා වැඩක් කල්ලා ඉන්නෙ බං
හම්බුනා මචං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කිඑක්ක වැඩක්තාම නැද්ද මචං![]()
ඒවා තව නෑ බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්කනම් වැඩක් සෙට්වුනාEhama tama bn, ubawa team ekakta damme nedda? eke manager katha kale nedda
හම්බුනා බං පොඩි වැඩක්godak tama niwadu ati, shape eke paduwe idapn.
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා බං ඉන්නෙado hodai neh bung.. introverts' dream, kiyawana hukannala nam setma naha
Not sure whether they'd pay me timely, they don't have a proper WiFi btw, some guys use their own mobile hotspotගැටලුවක් නෑ සුපර් අන්කම්ෆර්ටබල් නෙ ඔෆිස් එක මැද්දෙ නිකමා වගෙ ඉද්දි
Kidding aside, you'll be fine. They are not stupid to pay you for nothing.
No smoking mcnරිසිප්ශන් එකෙන් අහපන් කම්මැලි ඔෆිස් එකෙ සෙට් එක දුම දාන පොට් එක කොහෙද කියල
වැඩක් සෙට්වුනා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැහුවා
මගෙ නම අදුරගත්තනෙඋබට ශුවර් නේද හරි කම්පැනියට හරි ඇඩ්රස් එකට ආවෙ කියලා![]()
තැන නම් හරි මචන් අනික චුට්ටකට කලින් වැඩක් සෙට්වුනා ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්කඩබල් චෙක් කරලා බලහං හරිම පොට් එකටද ඇවිත් තියෙන්නේ කියලා![]()
ඒක්රියන්නෙ වැඩ වැඩිවෙලා burnout වෙයි කියලධ?Heta indan oya lamayata therei ada wadi karala thiyapu reason eka
වැඩකට සෙට්වුනා ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්කOya kata hari kiyanna Dan awith Kochchara wela da reception ekeda inne
හම්බුනා බං වැඩක් පොඩි එකක් හැබැයිආ මූද එළියට වෙලා හිටිය බුවා![]()
ලැප ගේන්න බැරිවුනා ලැප් දෙන්නෙත් නෑල්ලුඋඹ ඔතන ඉන්න ගමන් මොකක් හරි වැඩක් කරපන් උන්ට පේන්න, උන්ට වඩා උඹ බිසී වගේ. උඹ උන්ව ගනන් ගන්නේ නෑ වගේ පෙන්නපන්.සරෙන් සැරේ ඔරලෝසුව බලපන් අතේ තියෙන. උබේ ලොකුකම පේන විදිහට හැසිරියන්. මිනිස්සු රස්තියාදු කරන, වැඩක් වෙලාවට කරන්න දන්නේ නැති ධාතු සුනකයෝ. මාස දෙක තුනක් ගියාට පස්සේ කොම්පැනියේ ලොක්කට මේ රිප්ලයි එක පෙන්නපන්

යන්තං වැඩක් හම්බුනා බං ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක
ඩම්බුනා බං වැඩක්2.30
වැඩක් සෙට්වුනා ගොනෝGanan ganna uba hritik da
බලමු..@nevermindNevergiveup company eka gana thread ekakk damu
ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් හම්බුනා බම්අනේ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබව recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?
හම්බුනා බං ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්ක එන්න කිව්වatt matanam ochchr wela inna be habai
Reta nidiyanna matress ekakuth gani
aadara andaraya season 3ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් හම්බුනා බම්
අක්කි, මල්ල ගාන්න එපා යකෝ ලොල්ලෙක් වගේ වැඩ කරන තැන. ප්රෙෆෙෂනල් විදියට කතා කරපන්වැඩක් හම්බුනා බං
ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි වැඩක් තියනවා කියලා එන්න කිව්වා
වැඩක් හම්බුනා මොට්සන්
වැඩක් හම්බුනා බං
ඕනි නෑ ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නේ
ලැප් දෙන්නෑල්ලු හැමෝම ලැප් අරන් ඇවිත් තියන wifi එක ලැගී හින්දා සමහර උන් hotspot දාගෙන වැඩකරන්නේ
පොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා ඇවිත් මේ රිප්ලයි කරන්නෙ
අද ජොයිනින් ඩේට් බං ඉන්ටව් ඉවරවෙලා හුඟක් කල
වැඩක් හම්බුනා බං
පොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක පොඩි වැඩක් කරා
හම්බුනා බම් වැඩක් ඒකයි රිප්ලයි කරන්න බැරිවුනේ
ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි අඬගැවුවා බං
වැඩක් හම්භුනා බම්
රිප්ලයි කරන්න බැරිවුනේ වැඩක් හම්බුන හින්දා බං ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක
දැන්නම් චුට්ටක් විතර ෂේප්
මගෙන්ද ඇවුවෙ?
යන්නතන් වැඩක් හම්බවෙලා මේ ඉවර කරලා ඉන්නෙ
බත්කෑවට පස්සෙ ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි අඩගැවුවා වැඩක්කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නෙ
යන්නත් වැඩක් හම්බුනා බං
පුළුවන් වෙන්න දෙන්න එපෑ බං. යන්නත් ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි වැඩකට අඩගැවුවා
ඒක කාලා හුගක්වෙලා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා ඉන්නෙ
දැන් ඉඳගෙන නිකන් හිටියට පොඩි වැඩක් කරා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක
මෙහෙ තේ දෙන්නෙත් නෑ හදලා දෙන්නත් කවුරුත් නෑ
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගාලා වැඩක් කල්ලා ඉන්නෙ බං
හම්බුනා මචං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කිඑක්ක වැඩක්
ඒවා තව නෑ බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්කනම් වැඩක් සෙට්වුනා
හම්බුනා බං පොඩි වැඩක්
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරලා බං ඉන්නෙ
Not sure whether they'd pay me timely, they don't have a proper WiFi btw, some guys use their own mobile hotspot
No smoking mcn
වැඩක් සෙට්වුනා බං ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි අඩගැහුවා
මගෙ නම අදුරගත්තනෙ
ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් කරා මේ දැන් පොඩඩකට කලින්
තැන නම් හරි මචන් අනික චුට්ටකට කලින් වැඩක් සෙට්වුනා ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක
ඒක්රියන්නෙ වැඩ වැඩිවෙලා burnout වෙයි කියලධ?
වැඩකට සෙට්වුනා ප්රොඩක් මැනේජර් අක්කි එක්ක
හම්බුනා බං වැඩක් පොඩි එකක් හැබැයි
ලැප ගේන්න බැරිවුනා ලැප් දෙන්නෙත් නෑල්ලු
යන්තං වැඩක් හම්බුනා බං ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක
ඩම්බුනා බං වැඩක්
වැඩක් සෙට්වුනා ගොනෝ
බලමු..
ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි එක්ක වැඩක් හම්බුනා බම්
හම්බුනා බං ප්රොඩක්ට් මැනේජර් අක්ක එන්න කිව්ව
ඒක කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නේ
![]()