ඇත්තටම ලxකාවෙදි ඩොක්ටර් කෙනෙක් අතින් වැරද්දක් උනොත් ඒක රිපෝට් කරන්න procedure එකක් තියනවද >?වන්දි ගෙවනව පකක්. ඒකට තමයි indemnity insurance තියෙන්නෙ. බයියන්ගෙ augmented reality ලෝකෙ තමයි උබ කියන ඒව ඇත්තෙ.![]()
ඇත්තටම ලxකාවෙදි ඩොක්ටර් කෙනෙක් අතින් වැරද්දක් උනොත් ඒක රිපෝට් කරන්න procedure එකක් තියනවද >?වන්දි ගෙවනව පකක්. ඒකට තමයි indemnity insurance තියෙන්නෙ. බයියන්ගෙ augmented reality ලෝකෙ තමයි උබ කියන ඒව ඇත්තෙ.![]()
/ imagine middle finger
අපිත් යනවා. Foreign Training ගියාම ආයේ එන්නෙ නෑ. ඉන්න ඕනේ නිසා UK නොයා Australia වලට යන්න කියලා යන රටත් වෙනස් කලා. මේකේ එකාලට ඉන්දියාවේ පේමන්ට් වල ඉන්න ඩොක්කූ ගෙන්නගෙන උන්ගෙන් බෙහෙත් ගනිද්දි, උන් බෙහෙත් කරද්දි පුපේ අමාරුව නිට්ටාවට සනීප වේවි.
හොඳ වැඩේ.
View attachment 201288
ඔව්ඇත්තටම ලxකාවෙදි ඩොක්ටර් කෙනෙක් අතින් වැරද්දක් උනොත් ඒක රිපෝට් කරන්න procedure එකක් තියනවද >?
aniwa kauruth balaenna thiyaganna ona na mekeyana ewun giyapuden, eka epa kiyanta ba!
but unta ugannapu salli apahu ganta one... depala rajasanthaka karanta one
ita passe giyata kamak na kalakanni
yana ewun giyapuden, eka epa kiyanta ba!
but unta ugannapu salli apahu ganta one... depala rajasanthaka karanta one
ita passe giyata kamak na kalakan
ඇත්තටම ලxකාවෙදි ඩොක්ටර් කෙනෙක් අතින් වැරද්දක් උනොත් ඒක රිපෝට් කරන්න procedure එකක් තියනවද >?
අනේ පලයන් මෝඩ හුකන්න යන්න insurance Cover වෙන්නේ 80%වන්දි ගෙවනව පකක්. ඒකට තමයි indemnity insurance තියෙන්නෙ. බයියන්ගෙ augmented reality ලෝකෙ තමයි උබ කියන ඒව ඇත්තෙ.![]()
ඕක මෙහෙමයි මචන්. දැන් developed country එකක් ගත්තොත් උන්ගේ doctors per patient count එක අපේ වගේ කිහිප ගුණයක් වැඩි. ඒ කියන්නේ මෙහෙ ඩොකෙකුගේ work load එක ගොඩක් වැඩිය්. ඒ වගේම තමා අනිත් පහසුකම්.(Nurses ලටත් මේක ටිකක් හරි අදාළ ඇති). සමහර වෙලාවට anesthesia ඩොකා කලින් ලෙඩාගේ සිහිය ගන්න ගමන් ඊළඟ එකාට සිහි නැතිකරවනවා වගේ සීන් වෙනවලු (මම ඩොකෙක් නෙවේ). So mistakes are natural I think. If you don't want mistakes, then they will ask for reduced workloads. longer ques, longer waiting listsපිටරට වල Doctor's ලාට පඩි වැඩියි එකේ කිසිම විවාදයක් නැහැ
හැබැයි Doctor ගේ අත් වැරෙද්දෙන් ලෙඩ මැරුණොත් හරි වැරද්දක් උනොත් වන්දි ගෙවන්න බලාගෙන ඉන්න ඕනේ

පිටරට වල Doctor's ලාට පඩි වැඩියි එකේ කිසිම විවාදයක් නැහැ
හැබැයි Doctor ගේ අත් වැරෙද්දෙන් ලෙඩ මැරුණොත් හරි වැරද්දක් උනොත් වන්දි ගෙවන්න බලාගෙන ඉන්න ඕනේ
ඩොකලා ලට in Out නැත්තේ කථා කරන වෙලාවට Hospital එකට එන්න ඕනේ නිසා නේදHariyakata padiyak gewanna kalin rassawata ena yanakota in out mark karanna kiyapan ko dostaralata. Anit padi adu missunta ehema flexibility eka naane.
On call inna aya unath inne shift ekata mama hithanne. Consultants la nam kohomath ehema enne na mama hithanne. Case keepayak giyaane ehema raata loku doctor la na udeta enne kiyala. Ape thiyena padith ekka ehema thama wade wenne ithin. Hadisi nam salli gewala pvt yanna wenawa. Asaadaaranekuth na.ඩොකලා ලට in Out නැත්තේ කථා කරන වෙලාවට Hospital එකට එන්න ඕනේ නිසා නේද
උන්ට ඕනේ වෙලාවට යනවා වගේම Hospital එකෙන් කථා කරෝත් හදිසියකට උන්ට එන්න .
දොස්තරලා ඉන්ජෝ වෙන්නේ ටිකයි. උසස් පෙලත් ලියන අයගෙන් ඉතාම සුලුයි.
හැබැයි ol වලින් ම හැලිලා රටේ සල්ලි සැහෙන්න නාස්ති කරන දස දහස් ගානක් රට ගියාට උන්ට කියන්නැ ගෙවන්න කියලා.
හරිනම් උන් රට නොගියත් ගෙවන්න ඕනා, නිකං දුන්න අධ්යාපනයෙන් වැඩක් ගත්තේ නැති එකට.
ඉගෙන ගත්ත එවුන් නම් රස්සාවක් කරලා රටට කොහොහරි මොනාහරි දෙනවා
nidahas adyapanayath nathi karala danta one man nam kiyanne
නිදහස් අධ්යාපනය හා නිදහස් සෞඛ්ය අපි වගේ සදා සංවර්ධනය වෙන රටවල් වලට අවශ්යයි බං.EKath hodai...nidahas adyapanayath nathi karala danta one man nam kiyanne
eth anthima ekata ekaga na, igenagaththa nathi hama ekagenma ratata wadak thiyenawa eth...