යහපාලනේ කාලේ කෑම උයා ගන්න ගෑස් එක නැති වෙනකොට තෝ කොහෙද හිටියෙ . ICU ඒකක කොමා වෙලා හිටියද?ratey sabaa thathwe umba therum gaththa. dollar eka nagina widihata thawa tikak kal yana kota me rate janathawata kannath nathi wenawa
යහපාලනේ කාලේ කෑම උයා ගන්න ගෑස් එක නැති වෙනකොට තෝ කොහෙද හිටියෙ . ICU ඒකක කොමා වෙලා හිටියද?ratey sabaa thathwe umba therum gaththa. dollar eka nagina widihata thawa tikak kal yana kota me rate janathawata kannath nathi wenawa
ethakota dan ratey thathwe hoda athata harilada ?යහපාලනේ කාලේ කෑම උයා ගන්න ගෑස් එක නැති වෙනකොට තෝ කොහෙද හිටියෙ . ICU ඒකක කොමා වෙලා හිටියද?![]()
balapan dollar eka nagina widiha.උබ එංගලන්තේ රැජිනගේ හාල් ද තුන් වේලටම කන්නේko erozan thawama adu karana speed eka gana monawath kiwwe nahane
ethakota dan ratey thathwe hoda athata harilada ?balapan dollar eka nagina widiha.
------ Post added on Apr 10, 2021 at 6:04 PM
hal witharak kawama athida ? me ratey hama minihama dawasakata wel thunak kanawada kiyana eka mata nam sure naha. puduma saapayak me ratata wadila thiyenneඋබ එංගලන්තේ රැජිනගේ හාල් ද තුන් වේලටම කන්නේ![]()
ලංකාවේ 97% ක් නම් තුන් වෙල කළා ඉන්නවා 3% ක් නම් ගු කනවාhal witharak kawama athida ? me ratey hama minihama dawasakata wel thunak kanawada kiyana eka mata nam sure naha. puduma saapayak me ratata wadila thiyenne
ethakota umba kanne post daala hamba karana salli walinda ? hoda welawata kasun umba oota yawapu pm eke screenshot ekak meke damme.ලංකාවේ 97% ක් නම් තුන් වෙල කළා ඉන්නවා 3% ක් නම් ගු කනවා![]()
මේකේ පෝස්ට් දානවට GTRZ ගෙවනවා කියලා නම් මම තවම දන්නේ නැහැethakota umba kanne post daala hamba karana salli walinda ? hoda welawata kasun umba oota yawapu pm eke screenshot ekak meke damme.
GTRZ newei umba kadey gihilla hamba karana eka ganai mama me kiyanne. me thiyenne umbe patikiriyaමේකේ පෝස්ට් දානවට GTRZ ගෙවනවා කියලා නම් මම තවම දන්නේ නැහැ
පොඩ්ඩක්
@SLK_sri කියන එකාගෙන් අහලා බලන්න![]()
Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ
තොපි වගේ අනාත බැල්ලිගෙ පුතාලට නම් හොදයි අන් ලිමිටඩ් පකවල්Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ
ඔව් බන්unlimited package ekada uba hoyanne?
Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ
Fiber walin 1mbps dena ekama rata mekada lolමොකක්ද බන් අර ThereAfter 1 Mbps කියල තියෙන්නේ? දවසට පුළුවන් උපරිම ගානක් තියනවද? එකියන්නේ අං ලිමිටඩ් නැද්ද?
![]()
Mewa nathi ekatada internet kiyanne lol? Mokada category karapu eka...Unlimited packages
- Torrents, Telegram, VPNs and Peer-to-peer applications are blocked only for unlimited packages.
- No ExtraGB and Data Add-ons applicable for unlimited packages.
- Static IP option not available for unlimited packages.
- Unlimited packages are not entitled to sltgo community Wi-Fi service.
- Unlimited packages are not entitled to SLT Broadband Loyalty Data.
- The package transfer fee of Rs.500 is applicable for migration from other packages.
- All charges above are exclusive of government taxes and will be applicable at the time of purchase.
Data packages not mean they're internet packagesFiber walin 1mbps dena ekama rata mekada lol
Mewa nathi ekatada internet kiyanne lol? Mokada category karapu eka...
------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:09 PM