unlimited !!ubata dawasata kiyak gewanawada anduwe toilet service walata

Fake වලින් Fake එක කොට් කරලා ජංගි හෝදා ගන්නවා![]()

මට අදාල වෙන්නෙ නැනෙ පොන්ස්.මුලින්ම කිවනෙ මට ඔය දෙකෙන් එකක්වත් වැඩක් නැ ගෙදර නැති නිසා කියල..ඒ එක්කම කිව කැමති අය ගනී අකමැති උබල ගන්ඩ එපා කියල..![]()
උබේ අන්ලිමිටඩ් එකෙන් ෆිල්ම්එකක්වත් බලන්න බෑ කියලා දැන් අර නරිය වගේ ෆිල්ම් වලට බනින්න එපා යකෝ.
මට ජොබ් එකක් තියනවද නැද්ද කියල මේකේ උන් දන්නවා.. අඩුම ගානේ පිලිගනින් වැඩ පෙන්නලා කියලා කෑගැහුවට එහෙම අල ගෙඩියක් වෙලා නෑ කියලා.
මිනිස්සු මැරීගෙන හම්බකරන්න දගලන්නේ කාලය කියලා උබට කවදාහරි තේරෙයි. මට ඒක හොදට තියනව..
පල පල මෙගාබයිට් සීයේ චයිනීස් ෆෝන් එකෙන් එළකිරි රිංගන එකාතෝ වගේ ජොබ්ලස් අපතයෙකුට මාසෙට 1000GB දුන්නත් මදි![]()
මේ ගොන් වස්සො දෙන්න ඔව්ව දන්නෙ නෑ. අනිකත් අහනව ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න විතරද ඉන්ටනෙට් යන්නෙ කියල.
ගුපියො වහ කෑව වගේ දගලනව ආණ්ඩුවෙ වැඩ දැකල..දැන් 5000ත් දුන්නම රට වටේ ඔකුන්ට පිස්සු හැදෙයි ඉරිසියාවට ලොල්Fake වලින් Fake එක කොට් කරලා ජංගි හෝදා ගන්නවා![]()
ගුපියො වහ කෑව වගේ දගලනව ආණ්ඩුවෙ වැඩ දැකල..දැන් 5000ත් දුන්නම රට වටේ ඔකුන්ට පිස්සු හැදෙයි ඉරිසියාවට ලොල්
ඒක නම් ඇත්ත , ෆිල්ම් බල බල කාලකන්නි දවස ගෙවනව, දවසට ගිගා බයිට් 10ත් මදිලු, හිතපන්කො ඉතින් කාලකන්නි කමේ සයිස් එක..තෝ වගේ ජොබ්ලස් අපතයෙකුට මාසෙට 1000GB දුන්නත් මදි![]()
සිරාවට බං. මීට හොඳයි නිකන් හිටියා නම්. Torrent, VPN, peer-to-peer, telegram එහෙමත් බ්ලොක් නේද ?
අනික මේ ගනන් වලට අඩුවෙන්, දැනට මම ඉන්න රටේ 2Gbps unlimited ( ඔය රෙද්දේ නීනි, limit, අරවා මේවා මොනවත් නෑ ) connection මම අරන් පාවිච්චි කරන්නේ. නොදකින් මේ වගේ කූඩුකේඩු ISPලා. ලංකාව නම් හදන්න බෑ මේ කපේට මේ වගේ උන් එක්ක.
ඉතින් උබ මොකටද ඔච්චර රිදෝගෙන දගලන්නෙ උබට හයිස්පීඩ් අන්ලිමිටඩ් තියෙනවනම්..රට රටවල ඉන්නව කියල පොස්ට් දාන ලoකාවෙ අයිපි තියෙන එකාලටනෙ අමාරුව තියෙන්නෙසිරාවට බං. මීට හොඳයි නිකන් හිටියා නම්. Torrent, VPN, peer-to-peer, telegram එහෙමත් බ්ලොක් නේද ?
අනික මේ ගනන් වලට අඩුවෙන්, දැනට මම ඉන්න රටේ 2Gbps unlimited ( ඔය රෙද්දේ නීනි, limit, අරවා මේවා මොනවත් නෑ ) connection මම අරන් පාවිච්චි කරන්නේ. නොදකින් මේ වගේ කූඩුකේඩු ISPලා. ලංකාව නම් හදන්න බෑ මේ කපේට මේ වගේ උන් එක්ක.
සල්ලි වලට කඩේ යනවා නම් ඒක ජොබ් එකක් .සල්ලි නැතුව කඩේ යනවා නම් ඒකට කියන්නේ වහල් කම කියලාSalli walata Kadey yana ekek fake gana katha karanawa![]()
අනේ මම නම් දන්නේ නෑ කවුද Erozan කියන්නේ කියලා. මම කිව්වේ වෙලා තියෙන දේ. ඔක්කොම බොරු සෝබන විතරයි.Highway balanna bath packet othagena yana Erozanta owa therenne naha ban
එරෝසැන් දැන් නම වෙනස් කරා නම් හරිMata kiyanna deyak ithuru wela ne. kiyanna ona serama kiyala daara baiyo dennage passa hodatama palala iwarai,
kokatath @erozan @2osama dennagema amma , thaththa witharak mathak karannam a athi.
gon baiyo erozan 2osama ubala issella school gihin Limitd , unlimited kiyanne monada kiyala igena gena warella.
එතකොට ඔබතුමා කරන්නේ , මම නම් හිතන්නේ සල්ලිත් නෙවෙයි , නිකණුත් නෙව්යි , උඹ කඩේ යන්නේ උඹේ පුකට සෝට් එක දෙන නිසා නේද ? ගෙලාන් පොන්ස්සල්ලි වලට කඩේ යනවා නම් ඒක ජොබ් එකක් .සල්ලි නැතුව කඩේ යනවා නම් ඒකට කියන්නේ වහල් කම කියලා![]()
ඉතින් උබ මොකටද ඔච්චර රිදෝගෙන දගලන්නෙ උබට හයිස්පීඩ් අන්ලිමිටඩ් තියෙනවනම්..රට රටවල ඉන්නව කියල පොස්ට් දාන ලoකාවෙ අයිපි තියෙන එකාලටනෙ අමාරුව තියෙන්නෙ