ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි-Unlimited අන්තර්ජාල සේවා

යාළුවා

Well-known member
  • Jul 5, 2013
    18,587
    1,318
    113
    38
    මීගමුව
    පොඩි ගණන් වලට පුප ඩෙන්න එපා බං ඔච්චර ලොකු ගණන් වල මාකටින් වලට. :no: උන් කෝටි ගනන් බිලියන ගණන් ගහනකොට උබට කීයද හම්බෙන්නෙ. ගේමක් ගහපන්. :yes::sorry:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    :lol: 🤟 උබේ අන්ලිමිටඩ් එකෙන් ෆිල්ම්එකක්වත් බලන්න බෑ කියලා දැන් අර නරිය වගේ ෆිල්ම් වලට බනින්න එපා යකෝ.
    මට ජොබ් එකක් තියනවද නැද්ද කියල මේකේ උන් දන්නවා.. අඩුම ගානේ පිලිගනින් වැඩ පෙන්නලා කියලා කෑගැහුවට එහෙම අල ගෙඩියක් වෙලා නෑ කියලා.
    මිනිස්සු මැරීගෙන හම්බකරන්න දගලන්නේ කාලය කියලා උබට කවදාහරි තේරෙයි. මට ඒක හොදට තියනව..
    මට අදාල වෙන්නෙ නැනෙ පොන්ස්.මුලින්ම කිවනෙ මට ඔය දෙකෙන් එකක්වත් වැඩක් නැ ගෙදර නැති නිසා කියල..ඒ එක්කම කිව කැමති අය ගනී අකමැති උබල ගන්ඩ එපා කියල..
    කැමති අය ඔය අදම අරන් තියෙන්නෙ කිරියෙම තෙර්ඩ් දාල තියෙන්නෙ උබට බුරා පනින්ඩ දෙයක් නැ..කාලකන්නිකමට ගේ මුල්ලට වෙලා ෆිල්ම් බල බල ඉදපන් කාලකන්නිය..
     
    • Love
    Reactions: dilann

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,388
    113
    Kaduwela
    තෝ වගේ ජොබ්ලස් අපතයෙකුට මාසෙට 1000GB දුන්නත් මදි 🤣🤣🤣
    පල පල මෙගාබයිට් සීයේ චයිනීස් ෆෝන් එකෙන් එළකිරි රිංගන එකා 🤣😂
    තෝ වගේ අඩු කුලේ එවුන්ට මොන අන්ලිමිටඩ් ද 😂😂
    අන්ලිමිටඩ් පුකේ පාර තමා තොට හම්බ වෙන්නේ 😂🤣
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    මේ ගොන් වස්සො දෙන්න ඔව්ව දන්නෙ නෑ. අනිකත් අහනව ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න විතරද ඉන්ටනෙට් යන්නෙ කියල.

    Matath oka hithuna. Danna labbak newei mun denna meke katha karanne
     
    • Like
    Reactions: dilann

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Fake වලින් Fake එක කොට් කරලා ජංගි හෝදා ගන්නවා 🤣🤣🤣🤣
    ගුපියො වහ කෑව වගේ දගලනව ආණ්ඩුවෙ වැඩ දැකල..දැන් 5000ත් දුන්නම රට වටේ ඔකුන්ට පිස්සු හැදෙයි ඉරිසියාවට ලොල්
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    ගුපියො වහ කෑව වගේ දගලනව ආණ්ඩුවෙ වැඩ දැකල..දැන් 5000ත් දුන්නම රට වටේ ඔකුන්ට පිස්සු හැදෙයි ඉරිසියාවට ලොල්

    Welawakata mata hithenawa umba Paw kiyala. Highway balanna bath packet bandagena Yana baiyyekwa mathak wuna mata
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    තෝ වගේ ජොබ්ලස් අපතයෙකුට මාසෙට 1000GB දුන්නත් මදි 🤣🤣🤣
    ඒක නම් ඇත්ත , ෆිල්ම් බල බල කාලකන්නි දවස ගෙවනව, දවසට ගිගා බයිට් 10ත් මදිලු, හිතපන්කො ඉතින් කාලකන්නි කමේ සයිස් එක..
     

    vpsupun

    Well-known member
  • Dec 5, 2006
    982
    653
    93
    40
    සිරාවට බං. මීට හොඳයි නිකන් හිටියා නම්. Torrent, VPN, peer-to-peer, telegram එහෙමත් බ්ලොක් නේද ?

    අනික මේ ගනන් වලට අඩුවෙන්, දැනට මම ඉන්න රටේ 2Gbps unlimited ( ඔය රෙද්දේ නීනි, limit, අරවා මේවා මොනවත් නෑ ) connection මම අරන් පාවිච්චි කරන්නේ. නොදකින් මේ වගේ කූඩුකේඩු ISPලා. ලංකාව නම් හදන්න බෑ මේ කපේට මේ වගේ උන් එක්ක.
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    සිරාවට බං. මීට හොඳයි නිකන් හිටියා නම්. Torrent, VPN, peer-to-peer, telegram එහෙමත් බ්ලොක් නේද ?

    අනික මේ ගනන් වලට අඩුවෙන්, දැනට මම ඉන්න රටේ 2Gbps unlimited ( ඔය රෙද්දේ නීනි, limit, අරවා මේවා මොනවත් නෑ ) connection මම අරන් පාවිච්චි කරන්නේ. නොදකින් මේ වගේ කූඩුකේඩු ISPලා. ලංකාව නම් හදන්න බෑ මේ කපේට මේ වගේ උන් එක්ක.

    Highway balanna bath packet othagena yana Erozanta owa therenne naha ban
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    කැමන් කෑම එරෝසොන් ගූ කන කෑම
    නැමෙන් නෑම එරෝසෝන් ඇදගෙන නෑම

    යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් ඔසාමා
    කන්නේ පිදුරු මේ ගොන් වහු ඔසාමා
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Mata kiyanna deyak ithuru wela ne. kiyanna ona serama kiyala daara baiyo dennage passa hodatama palala iwarai,
    kokatath @erozan @2osama dennagema amma , thaththa witharak mathak karannam a athi.

    gon baiyo erozan 2osama ubala issella school gihin Limitd , unlimited kiyanne monada kiyala igena gena warella.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    සිරාවට බං. මීට හොඳයි නිකන් හිටියා නම්. Torrent, VPN, peer-to-peer, telegram එහෙමත් බ්ලොක් නේද ?

    අනික මේ ගනන් වලට අඩුවෙන්, දැනට මම ඉන්න රටේ 2Gbps unlimited ( ඔය රෙද්දේ නීනි, limit, අරවා මේවා මොනවත් නෑ ) connection මම අරන් පාවිච්චි කරන්නේ. නොදකින් මේ වගේ කූඩුකේඩු ISPලා. ලංකාව නම් හදන්න බෑ මේ කපේට මේ වගේ උන් එක්ක.
    ඉතින් උබ මොකටද ඔච්චර රිදෝගෙන දගලන්නෙ උබට හයිස්පීඩ් අන්ලිමිටඩ් තියෙනවනම්..රට රටවල ඉන්නව කියල පොස්ට් දාන ලoකාවෙ අයිපි තියෙන එකාලටනෙ අමාරුව තියෙන්නෙ
     

    vpsupun

    Well-known member
  • Dec 5, 2006
    982
    653
    93
    40
    Highway balanna bath packet othagena yana Erozanta owa therenne naha ban
    අනේ මම නම් දන්නේ නෑ කවුද Erozan කියන්නේ කියලා. මම කිව්වේ වෙලා තියෙන දේ. ඔක්කොම බොරු සෝබන විතරයි.
    ආණ්ඩුව කියන්න ඇති Unlimited දෙන්න කියලා. TRC එක SLT එකත් එක්ක ඒකතු වෙලා මේ බොරු packages ටික හදාගෙන approval කර ගන්න ඇති.

    දෙන්නේ කොහෙමද අදාල නෑ. Unlimited නම තියෙනවා නේ. අණ්ඩුවේ උන්ට අනික්වා අදාල නෑ. ඉතිං අන්තිමට මල්ල කරේ SLT එකට. තව ඉතිං කොමිස්/අල්ලස් එහෙම කොහෙන් කොහාට ගියාද කියලා නම් දන්නේ නෑ.

    පෞද්ගලිකවම මම සතුටු උනා unlimited දෙනවා ලංකාවට කියලා ආරංචි උනාම. පැකේජ් ටික දැක්කම තේරුණා කරපු ජිල්මාට් එක.
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    Mata kiyanna deyak ithuru wela ne. kiyanna ona serama kiyala daara baiyo dennage passa hodatama palala iwarai,
    kokatath @erozan @2osama dennagema amma , thaththa witharak mathak karannam a athi.

    gon baiyo erozan 2osama ubala issella school gihin Limitd , unlimited kiyanne monada kiyala igena gena warella.
    එරෝසැන් දැන් නම වෙනස් කරා නම් හරි
    ඇරෝ සාන් වගේ නැතිනම්, රේනෝ සාන් , රේවිලා සාන් , පූ සාන් , මේ තියන්නේ නම්
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    1618074025997.png
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    සල්ලි වලට කඩේ යනවා නම් ඒක ජොබ් එකක් .සල්ලි නැතුව කඩේ යනවා නම් ඒකට කියන්නේ වහල් කම කියලා 🤣🤣🤣🤣
    එතකොට ඔබතුමා කරන්නේ , මම නම් හිතන්නේ සල්ලිත් නෙවෙයි , නිකණුත් නෙව්යි , උඹ කඩේ යන්නේ උඹේ පුකට සෝට් එක දෙන නිසා නේද ? ගෙලාන් පොන්ස්
     
    • Haha
    Reactions: kasun_kbp

    vpsupun

    Well-known member
  • Dec 5, 2006
    982
    653
    93
    40
    ඉතින් උබ මොකටද ඔච්චර රිදෝගෙන දගලන්නෙ උබට හයිස්පීඩ් අන්ලිමිටඩ් තියෙනවනම්..රට රටවල ඉන්නව කියල පොස්ට් දාන ලoකාවෙ අයිපි තියෙන එකාලටනෙ අමාරුව තියෙන්නෙ

    මචං ප්ලීස් ඔය දේශපාලන පක්ෂ වලට පුක දෙන අය මට reply නොකර ඉන්න.
    මම මෙතන උඹට මොනවත් කියලා නෑ. අනික කිසිම පක්ෂයක් ගැන කියලත් නෑ. මට රිදිච්ච කතාවක් කියලත් නෑ.

    මගේ අදහස මම කිව්වේ. ඒක වැරදි නම් ඒ ගැන තර්ක කරහං. දෙලොවටම වැඩකට නැති රෙද්දවල් කියන්නේ නැතුව.

    (මොකද්ද ඔය IP කතාව ? උඹ මේකේ admin ද ? )