ගොඩක් පෝස්ට් දැක්ක vpn සූදානම් කරගන්න කියලා.. විවේචනය දරාගන්න බැරිව ආණ්ඩුව සමාජ මාධ්ය ජාලා තහනමකට වත් සූදානම් වෙනවද??
IMF ගනියි ඕව කරලා..![]()
ඵක අතකට මුංව මෙහෙම හිර වුන ඵක හොඳයි..දැන් චීනෙත් මුං ඵක්ක ඵච්චර නෑනේ..නැත්නම් අද හොංකොං වලට වෙලා තියෙන දේ තමා ලංකාවට වෙන්නේ.ඕකුන් බැලුවෙත් චීනේ ඵක්ක සෙට් වෙලා IMF නොයා චීනෙන්ම ණයට අරන් ඵහෙම කරන්න තමා..වැඩේ හරිගියේ නෑ ඉන්දියාව නිසා..Woke culture ekka owa karayi.oka karanda ba dan
බොහෝ විට අසත්ය ප්රචාර කරනවා කියලා තාවකාලිකව නවත්තයිගොඩක් පෝස්ට් දැක්ක vpn සූදානම් කරගන්න කියලා.. විවේචනය දරාගන්න බැරිව ආණ්ඩුව සමාජ මාධ්ය ජාලා තහනමකට වත් සූදානම් වෙනවද??
බොහෝ විට අසත්ය ප්රචාර කරනවා කියලා තාවකාලිකව නවත්තයි
ඕකම ඇති ඔය ගොබ්බසේන ෆයර් වෙන්නWill smith කනේ පාරටත් ස' edit කරලා ආතල් ගන්නවා පොඩි එවුන් Ticktock![]()
Ammo ow ow umbalata kotinta puka dena maha pare rena indiayawai, loketama bomba gahana americawai hondai ne cheeneta wada. Ai hong kong walata mona da wela tiyenne, hondata inne. Umbalage americawa atha gahapu syria, libya nan ganna deyak na. Umblage IMF eka anna TNA eke koti ekkat negotiate karanna lu.ඵක අතකට මුංව මෙහෙම හිර වුන ඵක හොඳයි..දැන් චීනෙත් මුං ඵක්ක ඵච්චර නෑනේ..නැත්නම් අද හොංකොං වලට වෙලා තියෙන දේ තමා ලංකාවට වෙන්නේ.ඕකුන් බැලුවෙත් චීනේ ඵක්ක සෙට් වෙලා IMF නොයා චීනෙන්ම ණයට අරන් ඵහෙම කරන්න තමා..වැඩේ හරිගියේ නෑ ඉන්දියාව නිසා..![]()
Mokatada block karanne current nati unama kohomat social media nane lolගොඩක් පෝස්ට් දැක්ක vpn සූදානම් කරගන්න කියලා.. විවේචනය දරාගන්න බැරිව ආණ්ඩුව සමාජ මාධ්ය ජාලා තහනමකට වත් සූදානම් වෙනවද??
Ammo ow ow umbalata kotinta puka dena maha pare rena indiayawai, loketama bomba gahana americawai hondai ne cheeneta wada. Ai hong kong walata mona da wela tiyenne, hondata inne. Umbalage americawa atha gahapu syria, libya nan ganna deyak na. Umblage IMF eka anna TNA eke koti ekkat negotiate karanna lu.
Mokatada block karanne current nati unama kohomat social media nane lol
------ Post added on Mar 30, 2022 at 5:55 PM
අවශ්ය වෙන එකක් නෑ නේද කොහොමත් current කැපුවහම ඕවගේ යන්න බෑනේ. Internet නෑනේ දැනටමත් හරියට
ඉස්සරහට internet එහෙමත් අයින් කරලා ගල් යුගේටම ඇදලා දායි

ඕක කරොත් පාරට බහිනව මිනිස්සු .ලොකු විනාශයක් වෙයි අප්රේල් අග වෙද්දී .

lol owa pennapan umbala wage meke 2019 gota ta kade giya unta. Apinan kade giyet na chande gahuwet na.උඹ මට හොංකොං ගැන නම් කියවන්න ඵන්න ඵපා බය්සන්..
චීන්නු ඔච්චර හොඳ නම් අර උඹලගෙ හොර මහින්දයා ගත්ත ණය ගෙවන්න කල් දෙන්න කියපංකො.
දැන් IMF ගන්නේ මමද?
මේ ණය අරන් තියෙන්නේ රටේ මිනිස්සුද?
![]()
ah..kuliyata chine puka lowana eka awada ? Erozan naki mayinage karana eke anik eka mu karanne.. chineta kiyapanko eka nayaka re-structuer karala denda kiyala....karai labbak..polityata thawa poliyaka deepu wesa ratak. ara finance karayo wage... wesawungen athwena ekama hodai... gihin thawa lowapanAmmo ow ow umbalata kotinta puka dena maha pare rena indiayawai, loketama bomba gahana americawai hondai ne cheeneta wada. Ai hong kong walata mona da wela tiyenne, hondata inne. Umbalage americawa atha gahapu syria, libya nan ganna deyak na. Umblage IMF eka anna TNA eke koti ekkat negotiate karanna lu.
Mokatada block karanne current nati unama kohomat social media nane lol
------ Post added on Mar 30, 2022 at 5:55 PM