Too long didn't read.ah..kuliyata chine puka lowana eka awada ? Erozan naki mayinage karana eke anik eka mu karanne.. chineta kiyapanko eka nayaka re-structuer karala denda kiyala....karai labbak..polityata thawa poliyaka deepu wesa ratak. ara finance karayo wage... wesawungen athwena ekama hodai... gihin thawa lowapan
America is in decline
China is rising
Libs are mad