ආණ්ඩුව සමාජමාධ්‍ය ජාලා තහනමකට යන්නද සූදානම??

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,085
    113
    ah..kuliyata chine puka lowana eka awada ? Erozan naki mayinage karana eke anik eka mu karanne.. chineta kiyapanko eka nayaka re-structuer karala denda kiyala....karai labbak..polityata thawa poliyaka deepu wesa ratak. ara finance karayo wage... wesawungen athwena ekama hodai... gihin thawa lowapan
    Too long didn't read.

    America is in decline

    China is rising

    Libs are mad
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    අනේ කරපන්.. සති 3 ක් විතර කරලා බලපන්... සිරා නාගත්තෙත් ඕකෙන්.. නන්දසේන නාගන්න යන්නෙත් ඕක කලොත් තමයි.
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    kingkusa

    Well-known member
  • Nov 20, 2008
    2,556
    863
    113
    Mahindayala naya aragena wadi motasak hora kawa ..karapu project adayam ena ewa noweyi...suriywewa....wage ewa un baluwe commission wasiyen labena priject withari...

    Mamath oya gibbasenata kathire gahuwa ban...hithata dukayi ekata mama jvp thama gama parama dunne
    ------ Post added on Mar 31, 2022 at 5:16 AM