Uba mage nama kiyala na ahu weyan ko.......
ela ela machan keep posting........ElaKiri wage hoda place ekak wena kohe wath na........help one nam help.......athal one nam athal........educational nam educational..........
one deyak thiyenawa
ela ela apey nam nam naha
thx lokka


onna mamth rep dunna uba kotu dekak gannakota mage namath dapan machan apith bokka tamai

mama request ekak denma ubata
එල එල මචන්, උබ මගේ නමත් දාලා, අපි හැමොම එලකිරි පවුලේ සෙට් එක, අපි අපිට උදව් කරගන්න ඕනා, එතකොට තමයි අපිට ජීවත්වෙන්න ලේසි වෙන්නේ, අපි ඕන වෙලාවක උබට බකප් එක දෙනවා බොක්කෙන්ම, උබට තියෙන්නේ අපේ බකප් එක අරගෙන් පිකප් වෙන්න විතරයි. හැබැයි පුතෝ කොටු පැන්නට කමක් නැහැ, හොර කොටු පැනැලා එහෙම අහුවෙන්න එපා හරිද, උබට ජය ! වැඩියෙන් කොටු පනින්න ලැබේවා !

