utte adara katha ne ubalage thiyenne,පාරේ ඇවිදගෙන යද්දී සෝල්මෙට් ඇවිල්ලා උඹෙන් නම්බර් එක ඉල්ලන් යයි. එහෙම තමා මට නම් වුනේ.![]()

9 inch nettm ooka hriynnhදැන් මොනවද ඕනෙ උපදෙස්? සෙස් පැත්තෙන්ශ....නැත්නම් caring පැත්තෙන්ද
කෙල්ල ලංකාවෙද
කෙල්ල නිතර ස්කෑම් වලට අහුවෙන්න යනවා මමයි කියලා කියලා බේරගන්නෙko yako ubage episode eka, iwarada??
අවුරුද්දක්වත් යනකං observe කරන්න වෙනවානොපමාව රිප්ලයි කරන්න
Yaluwo -> relationship wage thamai ithinඅවුරුද්දක්වත් යනකං observe කරන්න වෙනවා
කෙල්ල නිතර ස්කෑම් වලට අහුවෙන්න යනවා මමයි කියලා කියලා බේරගන්නෙ
නෑ බං එයා තාම සමාජෙට එච්චර ගිහිල්ලා නෑdenagena ahu wenna yanawa kiyanne, geni ubawa andanawa wage nedda yako


mewa work karai patan ganna kalewadiya care krn epa .... ube life eke weda walata focu krhann ... kohe hri kanna yanawa unath yan man oyw ekkn ynnm ada pizza hut wage kiyn epa ... oya ynw enwd ahnnna ehma seen eka inn one wuttiyonta nattan arinawa ... nice guy wenn epa .. prashna naththn prashna hadala ekiwa angry , cry , hapy , fun hema duk ginnak sathutakma diyan ethkot idi
ube genu gena danne nehaනෑ බං එයා තාම සමාජෙට එච්චර ගිහිල්ලා නෑ
power eka athata ganna one ganunta den hoda na power eka .mewa work karai patan ganna kale
Anthimata power eka thiyagena malawagena kanna wennepower eka athata ganna one ganunta den hoda na power eka .