ආදර සබදතාවක් ආරම්බයට උපදෙස් අවශ්‍ය යි

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,948
    13,848
    113
    🤍
    wadiya care krn epa .... ube life eke weda walata focu krhann ... kohe hri kanna yanawa unath yan man oyw ekkn ynnm ada pizza hut wage kiyn epa ... oya ynw enwd ahnnna ehma seen eka inn one wuttiyonta nattan arinawa ... nice guy wenn epa .. prashna naththn prashna hadala ekiwa angry , cry , hapy , fun hema duk ginnak sathutakma diyan ethkot idi
     
    • Wow
    Reactions: Solo Rider

    Purple2022

    Well-known member
  • Jun 30, 2023
    552
    917
    93
    wadiya care krn epa .... ube life eke weda walata focu krhann ... kohe hri kanna yanawa unath yan man oyw ekkn ynnm ada pizza hut wage kiyn epa ... oya ynw enwd ahnnna ehma seen eka inn one wuttiyonta nattan arinawa ... nice guy wenn epa .. prashna naththn prashna hadala ekiwa angry , cry , hapy , fun hema duk ginnak sathutakma diyan ethkot idi
    mewa work karai patan ganna kale