Mage adsence tiyenawa aprove karagatte 2010 wage thama $34i tiyennr aye wada patam gannat hitrnawa loku danumak ne blog walin thma isara kalr
article kiyak dala thiynwdMage adsence tiyenawa aprove karagatte 2010 wage thama $34i tiyennr aye wada patam gannat hitrnawa loku danumak ne blog walin thma isara kalr
article kiyak
30k withara tibbr goda kalekin upate karala nearticle kiyak dala thiynwd
koheda kiwwe. dapan balnna link ekaTaro maseta 300k$ hoynwa kiwe
Taro Agency ekak karanne mn hithianne. siteuth thiyanwa eyata .mulin adsense karala thiyenne. eka EXPAND karala thiynwa patta widiyata.Taro maseta 300k$ hoynwa kiwe
0.05$ masetamaAde mage site ekK thiyenawa 1
dawasakata 1$ wath enne na bn![]()
Oe bn.APK site ekak. Thama masayai patan aranarticle da machn?
Ehenm goda dagana puluwan wei.Oe bn.APK site ekak. Thama masayai patan aran