machan oya paththe batapola eka dala nadda kisima gedaraka??ehema thiyenavanam poddak gihin balahan hondata penavada kiyala
issara api UHF VHF antena set ekak set karanava booster ekakata,eth e kale thibba supiri booster dan enne na bn,mnda matanm hamba une na,dan godak aya karanne batapola eka genath hai karanava bn,eka vade lesine okkoma hadalath ekkane thiyenne,anika aravata vada ganath labai bn
honda booster ekakma e kale 3000k vage una bn
dan thiyenava Japn valin gahana booster set ekak,eke aduma eka 2000-3000i athara thiyenne,ekata godak hondata penava bn ,vade shape,eka ape paththenam dena shop eke hai karala balala penen nathnm apahu genihin denna puluvan bn
thava ekema thiyenava 12000ta patha antenavak ekka booster ekak,ekanam ithn loveth penava,eth ithn 12k dila ova karala vadak nane
mamanm kiyanne ubalage gedara SLT thiyenavanm peoTV valata yanna,eka davs 2k apassatath ganna puluvanne bn
ehema nathnm dialog or dish tiv valata yanna,eva ithn apassata ganna ba bn.ekai case eka
me awrudu kale hinda slt eke ganan adui bn,poddak teleshop ekakata ebila balahankoo
