ඇපල් සමාගම මේ වසරේ එළිදැක්වූ නවතම උපාංගය&#3482

skymicro

Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    ඇපල් සමාගම මේ වසරේ එළිදැක්වූ නවතම උපාංගය&#3482

    කවදත් විප්ලවීය තාක්ෂණික මෙවලම් තැනූ ඇමරිකාවේ Apple Computers සමාගම දැන් නවතම ඇපල් වොච් (Apple watch) නම් උපකරණයක් හඳුන්වා දී තිබේ. 2014 වර්ෂයේ හඳුන්වා දුන් මෙය හුදෙක්ම අතේ බැඳගෙන යා හැකි කුඩා පරිගණකයකි.

    සාම්ප්‍රදායික අත් ඔරලෝසුවක පෙනුම ඇති මෙහි මුහුණත ටච් ස්ක්‍රීනයකින් (Pressure sensitive touch screen) නිමවා තිබේ. මෙහි ඇති තාක්ෂණය Ion – X glass යනුවෙන් හැදින්වේ. මෙහි ඇති විශේෂත්වය වනුයේ Smart pone එකක ඇති App පහසුකම මෙහි ද භාවිත කල හැකි වීමයී. එසේම GPS තාක්ෂණය ඔස්සේ වෙලාව ස්වයංක්‍රීයව සකස් කර ගැනීම ද මෙය සතු තවත් විශේෂ ලක්ෂණයකි. ඇපල් වොච් එක හතරැස් පෙනුම ඇති ප්‍රමාණ දෙකකින් (38mm සහ 42mm)නිමවා ඇති අතර විවිධ ප්‍රමාණයේ මෝස්තර 34කින් සමන්විත ය.
    ඇපල් වෙච් ක්‍රියාත්මක වන්නේ “Watch OS” කියා හදුන්වන මෙහෙයුම් පද්ධතියකිනි. තනිව ක්‍රියාත්මක නොවන මෙම උපාංගය භාවිත කල හැක්කේ අයිෆෝනයක් iphone යක් සමග ඇති Bluetooth සහ Wifi සම්බන්ධතාවයකින් පමණි. විශේෂ සංවෙදක ලක්ෂණයක් ලෙස හැදින්විය හැක්කේ මෙහි screen යේ ඇති සංවෙදක මගින් tap සහ Press වෙන් වෙන් වශයෙන් හදුනා ගැනීමයි.
    ඇපල් වෙච් එකෙහි බැටරිය චාර්ජ් කරන්නේ කේබලයකින් සම්බන්ධ කර නොවේ. විශේෂ චාජරය කාන්දම් බලයෙන් ඔරලෝසුවේ පසුපසට ඇලවිය හැක. එය ඉබේම සීරු මාරු වී චාර්ජ්වීම අරඹයි. මෙය ‘MagSafe’ තාක්ෂණයයි. මෙම චාර්ජ් කිරීමේ ක්‍රමය ප්‍රේරක හෙවත් ඉන්ඩක්ටිව් (inductive charging)ක්‍රමයයි.

    MLsyV84.jpg

    Source: www.apple.com/watch
     

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    සොන්න පාටයි.. කොටු වොච් වලට කැමති නෑ.. රවුමට හැදුවොත් ගන්නව
     

    EPCO

    Member
    Jan 13, 2010
    3,056
    234
    0
    ඇපල් කෑලි එපාවී‍ ගෙන එනවා වගේ දැන්!!