ඇමති මන්ත්රී ලා දැන් මොන බයිලා ගැහුවත් මුන්ට තියෙන ආණ්ඩුවේ වැරදි පෙන්නේ චන්දෙ ලංවෙලා නැතව ආණ්ඩුවක් තියෙද්දී ඕව මතක් වෙන්නේ නෑ ඔක්කොම වරප්රසාද අරගෙන ඉවරවෙලා තමයි එලියට ඇවිත් බයිලා ගහන්නේ.
Ita kalin kiyapanko othanin keeyakata neethi pathi nadu dammada, kalin thibba keeyak illa as karagena thiyanawada kiyala. Othana thiyenne sakshi witharaineඅනිවර්යයෙන්ම මේ Files වලට මොකද උනේ කියලා දන්න එකෙක් හොයාපල්ලකෝ මුලින්ම
![]()

අනුර හදපු Files වලට නීති පති නඩු දාන්න ඌට අංජනම් එළි බලන්න බැහැIta kalin kiyapanko othanin keeyakata neethi pathi nadu dammada, kalin thibba keeyak illa as karagena thiyanawada kiyala. Othana thiyenne sakshi witharaine![]()
එකාතකින් රටටම නේද මචං මේ වින කරන්නේ?අනුර හදපු Files වලට නීති පති නඩු දාන්න ඌට අංජනම් එළි බලන්න බැහැ
අනුර ගිහින් ඕනේ ඒවට නඩු දාන්න![]()
අනුර හදපු Files වලට නීති පති නඩු දාන්න ඌට අංජනම් එළි බලන්න බැහැ
අනුර ගිහින් ඕනේ ඒවට නඩු දාන්න![]()

ඔය කෝප් එකේ Files නෙවෙයිAnura kohomada nadu daanne? Loku akuren gon katha kiyanna epa. Rajaye akatayuthukam walata nadu daanna one neethipathi departhamenthuwen. Munta puluwan paminillak karala evidence tika gihin denna witharai.
Ane manda meke campaign karana unge neethiya gana danuma
Mun hithan inne meke inna un gonnu kiyala.
Uba modaida nathnam therenne na wage ragapaanawadaඔය කෝප් එකේ Files නෙවෙයිඅනුර ගේ Files වලට නීති පති නඩු දාන්න නේ නැහැ
දන්න දෙයක් කියවපන් බන්
නීති පති පෙනී හිටින්නේ ආණ්ඩුවෙන් දාන නඩු වලට![]()

. Owata Anuralata or samanya minissunta daanna puluwan purawasiyek widihata thamange maanawa himikam kada una kiyala maanawa himikam naduwak witharai. Ewath daanna puluwan ewata dala thiyenne. Eka godak cases walata effective na. Neethipathi departhamenthuwen thamai action ganna one.බොරු කියන්න එපා ඔය Files තියාගෙන පච අනුර එදා කිව්වා අපි මේවාට නඩු දානවා කියලාUba modaida nathnam therenne na wage ragapaanawada
Mun owata already compaints daala thiyenne. E compaints uda case eka file karanna one neethipathi departhamenthuwen. Ehema keeyak karala thiyanawada danata?
E wagema oya wage cases walata neethipathi departhamenthuwen daapu nadu keeyak ayema illa as karagena thiyanawada?
danne nathnam lawyer kenekgen or uba uda kiyala thiyana eka kiyapu ekaagen hariyata ahaganin methana kiyawanne nathuwa. Owata Anuralata or samanya minissunta daanna puluwan purawasiyek widihata thamange maanawa himikam kada una kiyala maanawa himikam naduwak witharai. Ewath daanna puluwan ewata dala thiyenne. Eka godak cases walata effective na. Neethipathi departhamenthuwen thamai action ganna one.
Eka thamai kiwwe munta nadu daanna ba, neethipathi departhamenthuwen nadu daanna one kiyalaඔවා නඩු දාපු Files නෙවෙයි නඩු දැම්මා නම් File එක තියෙන්න ඕනේ උසාවියේ
නඩු දාපු කෙස් ඒකක Files අනුර ගාව තියෙනවා නම් ඒකත් වැරද්දක් ලංකාවේ නීතිය අනුව![]()
Eka therenne nathi tharam modaida ban uba. Poddak molayak thiyana ekek kiyala hithan hitiye redi nathuwa kade giyath.
බොරු කියන්න එපා ඔය Files තියාගෙන පච අනුර එදා කිව්වා අපි මේවාට නඩු දානවා කියලා
ඔවා නඩු දාපු Files නෙවෙයි නඩු දැම්මා නම් File එක තියෙන්න ඕනේ උසාවියේ
නඩු දාපු කෙස් ඒකක Files අනුර ගාව තියෙනවා නම් ඒකත් වැරද්දක් ලංකාවේ නීතිය අනුව![]()