mokuth une naththam hodai.
nattam business freelancing ehema okkoma habak thama
ඒ මොකද බන්?එහෙම වෙන්නේ


mokuth une naththam hodai.
nattam business freelancing ehema okkoma habak thama


atta ban. ehema wenna epa:sorry ahinnasakyo dahas ganak merei world war wal wage
ehema deyak wenna epaaaaaaaaaaaaaaaa
+11

missile ekak gihin client ta wadunoth u marenawa ne ban.ඒ මොකද බන්?එහෙම වෙන්නේ![]()

atta ban. ehema wenna epa
missile ekak gihin client ta wadunoth u marenawa ne ban.
ethakota projects denne kawuda ?![]()


අනේ අම්මපා...
උබව parliament එකට යවන්න මන් යෝජනා කරනවා,උබැ මේකේ වසන්න සුදුසු චරිතයක් නොවේ![]()

north korea walata gahanna taram america wata balayak tiyenawada ban?
america wa nuke reply walata oroththu deida?
anith eka america ewun Russia walin udin kaaaak petiyekwath yawaida??
nikamata hari kela gaththoth nam nuclear walata hapan bomba Russia wa lanaga have man hithanne
+11
e moko ban e![]()
![]()


Yesterday N.Korea parade 1n mama hithan ne Amarica baya una.
Kim karaya kisima bayak natuwa parade 1a tiyapu 1n and hitapu widiyen mata num teru ne munge mokuk hari yatin game 1k yanawa wage bun.
Nethtum mona pissada bun den gahnawa den gahanawa kiyana kota parade tiyanne.
pora hodatoma dannawa gahnne nehe kiyala. Nethtum yesterday parade 1ta ara Mother of Bomb 1k bassu wanum lokko okkoma sun ne.
N.Korea bombo pipirila unge unma marenawa.






ෆස්ට් ශොට් එක නම් කීයටවත් ඇමෙරිකාව ගහන්නේ නැ බන්. පලවෙනියට ගැහුවොත් ගහන්නේ උතුරු කොරියාව. ඒ ඉතින් ඉල්ලගෙන කැමක් තමයි. ට්රම්ප්කාරයා දන්නවා උබ කිව්ව හැටියට බොම්බයක් දැම්මොත් විනාඩි 30-40කින් දකුනු කොරියාවක් හොයන්න වෙනවා. ඒ පරිප්පුව සෙට් උනොත් ඇමෙරිකන් උන්ටගැලවීමක් නැ ලොකෙන්. හැබැයි උතුරු කොරියාව පලවෙනියටගහලා ප්රතුපහාරය ඇමෙරිකන් උන් ගැහුවොත්, චීනේ රුසියාව කියලා නැ ඔක්කොම ගන්නේ ඇමෙරිකන් උන්ගේ සයිඩ් එක. ඒක කිම් කාරයා දන්න හින්දා ඌ ගහන්නෙත් නැ. ගහන්න ඌට අහවල් එකත් නැ. ඊයෙත් ටෙස්ට් කරපු එක එතනම පුපුරලා.Yesterday N.Korea parade 1n mama hithan ne Amarica baya una.
Kim karaya kisima bayak natuwa parade 1a tiyapu 1n and hitapu widiyen mata num teru ne munge mokuk hari yatin game 1k yanawa wage bun.
Nethtum mona pissada bun den gahnawa den gahanawa kiyana kota parade tiyanne.
pora hodatoma dannawa gahnne nehe kiyala. Nethtum yesterday parade 1ta ara Mother of Bomb 1k bassu wanum lokko okkoma sun ne.
N.Korea bombo pipirila unge unma marenawa.