ඇයි ඩොකාගෙ ගෑනිට පොරව එපා උනේ?

saw1993

Well-known member
  • Aug 9, 2015
    1,709
    1,716
    113
    Kandy
    මට හිතාගන්න බැරි බං. ගෑනු ඩොකෙක්ගෙ කරේ එල්ලෙන්න පෙරුම්පුරනව, තව හොද ගෙවල්, වාහන සල්ලි වලට පට්ට ආසයි. ඇනික මේ ගෑනි නිකංම නිකන් ටීචර් කෙනෙක් විතරයි. කෝටි ගනන් සල්ලි, bmw, audi, 3 story පට්ට ගෙයක්, ළමයි මේ හැම දේම තිබිලත් ඇයි බන් ගෑනු දමල ගහල යන්නේ?

    මම මේ ගෑනිනම්. මිනිහ මොන හොර ගෑනි එක්ක ගියත් කමක් නෑ කියල ඒව හොයන්නැතුව, හොදට කාල බීල සැපේ ඉන්නව. මෝඩ කමක් නේ බං මේ වගේ එකක් දාල යන එක. පොර ගහන බනින එකෙක්කුත් නෙමේ. එකම දේ පොර වැඩිය කෙයාරින් කරපු නැති එක.

    මට තේරෙන්නෑ ඔය ටීචර්ස්ල වඩුවැඩ කරන උන් පවා මැරි කරල ඉන්නේ. උන් හොදට ඉන්නවනේ බං

    oya hamadema ekka kalayak ekka jeewath wenkota ewage watinakamak nathiwela ynwa. ethkota ithi eyata labenne nathi dewal hoyagena ynwa , eka thamai ithin jivithe hati .
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    පොරෝ මිට නැවෙනව ඇති. ඒකෙන් හරියට දර පලන්න බැරුව ඇති
     

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force
    මන් දන්න මගෙ පාසලෙ මිතුරෙක්ගෙ උදා හරණයක් කියන්නම් .

    කොල්ලෙක් හිටියා පෙනුමෙන් සුදුයි( ලොකු ලස්සනක් නැහැ )
    දෙපොල තිබ්බා සල්ලිය බාගෙ තිබ්බා.
    ප්‍රයිවට් තැනක ඩිග්‍රි එකත් කරෙ .
    කෙල්ලව හම්බ උනෙ ඉස්කොලෙ කාලෙමයි .
    ඉස්කොලෙ 9 වසරෙදි කෙල්ලව සෙට් උනෙ .අවුරුද්දක් කරලා බ්‍රේක් අප් උනා.
    කෙල්ල තව කොල්ලො දෙන්නෙක් එක්ක යාළුවෙලා තිබ්බ (ඒ කොල්ලො දෙන්නාගෙන් එකෙක් මගෙ ලඟම මිතුරෙක්) .
    ආයෙ අර මගෙ යාලුවා එක්කම යාළු උනා.

    පස්සෙ දෙන්නා මැරි කරන්න කිට්ටු වෙලා හිටියෙ.
    අර කෙල්ල කලින් යාළු වුණ මගෙ ලඟම මිතුරා එක්ක වයිබර් වට්සැප් වලින් කතා කරලා තිබ්බා .
    මගෙ ලඟම මිතුරා දවසක් මට කියනවා
    " මචං මෙකි හරියන්නෙ නැහැ බන් අරූට බලපන්කො සීන් එක " කියලා
    මන් ඇහැව්ව "ඇයි එහෙම කියන්නෙ ? " කියලා
    බලද්දි අර කෙල්ල මගෙ යාළුවගෙන් ශර්ට් එක නැතුව ෆොටො එකක් ඉල්ලලා
    පස්සෙ ඒකි එකිගෙ ගල පෙන්නගෙන ඉන්න ෆොටොස් ,කුක්කු එලියෙ දාගෙන ඉන්න ෆොටොස් මගෙ ලඟම මිතුරාට එවලා .

    මගෙ යාළුවත් ඉතිං නිකන් හම්බවෙන චාන්ස් එකනෙ ෆුල් සැපක් අරගෙන තිබ්බා.
    පස්සෙ ඒ කෙල්ල අර බඳින්න හිටිය එකාවම මැරි කරා.
    තාමත් හොරෙන් හොරෙන් අර මගෙ ලඟම මිතුරා එක්ක අර වගෙ දෙවල් හුවමාරු කරගන්නවා .

    ඉතිං බලපන් කෙල්ලො හොයන්නෙ සල්ලිම නෙමෙ.
    සල්ලි උවමන වෙන්නෙ එක තැනකදි විතරයි .
    මෙකට කියන්නේ බලු කම නෙවේ ද? සල්ලි වලට status එකට එකයි අනිත් වැඩ වලට තව එකයි.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    ගෑනුන්ට කදුලු පනින්න ගහන්න ඕනේ එතකොට ඒ කම් රස දන්න නිසා යන් නෑ . ඉදල හිටල ටොපියක් චොකලට් එකක් සුවද කුප්පියක් මලක් දුන්නම මස් කට්ටක් දුන්න බල්ලො නැට්ට වනනවා වගේ ඉන්නේ . ගෑනූ මොලේ ලාමකයි ඒ ලාමක තැන් උපරිම ලෙස උත්‍තේජනය කරන එකා ගොඩ
     

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    ගෑණුන්ව තේරුම් ගන්න බෑ. අපේ ගෙවල් ළඟ කෙල්ලෙක් ඉන්නවා ඩොකෙක්ව බැදලා. ඒ ඩෝකා අවුරුදු 15ක් වැඩිමල්. උගේ දෙවැනි කාසදේ. අනික ඒ ඩෝකා තිත්ත කලුයි අරකි පට්ට සෙක්සි. ඔය ඉන්නේ දෙන්න යස අගේට. පාර්ටි වලට එහෙම එනවා අරකි ඩොකාගේ අතේම එළිලා ඉන්නේම.

    උබනම් අවුරුද්දක් කතා කරන්නේ නැතුව ඉදලා ගොන් වැඩක් කරන් තියෙන්නේ. දැන් හෙමීට අයේ නිතරම කතා කරන්න තියෙන්නේ.
     

    Big Cass

    Well-known member
  • Jun 15, 2018
    3,458
    4,793
    113
    ඩොකා ඔපරේසන් කරගෙන ජුන්ඩා අයින් කරලා කිමබක් සෙට් කරගෙන වෙන්න බැරිද දැන් ලෙස්බිද දන්නනේ