ඉදිරියේ රාළ;20655706 said:මේවද ?
මේක නම් මරු![]()
Man nidagaddi danawa ban samahara data 8 hr withara play list ekak. Nagitiddith play wenawa.
ඉදිරියේ රාළ;20655706 said:මේවද ?
මේක නම් මරු![]()
මේක Gothic මද මන්දා, හැබැයි පොඩි gothic ගතියක් ත්යෙනවා.![]()
Man nidagaddi danawa ban samahara data 8 hr withara play list ekak. Nagitiddith play wenawa.
Ee wage. Man nam munge asama while your lips are still red ekata.ඉදිරියේ රාළ;20655749 said:මේක Gothic මද මන්දා, හැබැයි පොඩි gothic ගතියක් ත්යෙනවා.
ඉදිරියේ රාළ;20646996 said:මුගේ range එක බලපං කෝ

. කලින් දෙරෙනේ තිබ්බ program එකක එකෙක් ඔය මුලින් තියන සින්දුව කිව්ව .. අර්ජුන රූකාන්ත ගේ මල්ලි ද කොහෙද ..ඌත් සුපිරියටම කිව්ව .. 

Oka parana rock band ekaka sinduwak bn.
etakota man ipadilawath nee, oya sinduwa ithin mg oluwt awe oya tv series eken thamai podi kale
anika podi kale net speed kbps kalene, owa ithin hoyanna wenne naMan oka ahuwe "The last witch hunter" film eke.ou oka ithin Released: 1966 neetakota man ipadilawath nee, oya sinduwa ithin mg oluwt awe oya tv series eken thamai podi kale
anika podi kale net speed kbps kalene, owa ithin hoyanna wenne na

Man oka ahuwe "The last witch hunter" film eke.![]()

මට හිතෙන්නේ ඔය වගේ සින්දු ශය්ලයක් ලංකාවේ නැති නිසා එහෙම සින්දු හීට් වෙන්නේ නෑ සෝ ඉල්ලුම නැ. ඒ නිසා බිහිවෙන්නෙත් නෑ අතරින් පතර කවර් උනත් ඉදල හිටලා සින්දු ෂෙයාර් උනත් හිට් එකක් එන්නේ නෑ . මතකයි නේ අර ගෑනියක් ඔපෙරා විදියට ජාතික ගිය කියල ඇන ගත්ත බැල්ලියක් උඩු බිරුව කිවේඕක ලංකාවට හරියන එකක් නෙවි. ඒ අතින් සෙල්පි රැප් සයිලය රීල හොදගෙනත් ඉවරයි, ඒ අතින් අනේ අපි ඉදිරියෙන්
![]()

ඔව් මචන් සිරාවටම. උන්ගෙ ස්වභාවිකවම හමේ පාට මාරම ලස්සනයි. කට හඩත් එහෙමයි හරිම සෞම්ය කටහඩවල් ඒ ගෑනුන්ට පිහිටන්නෙ. ගෑනු ගතිය කියන දේ උපරිමයි. ලංකාවෙ ඉන්නව ගෑනු ටිකක් කරවල පාට මෙලෝ ලස්සන කටහඩක් නෑ මහතෙට මහතෙ දකින්නත් අප්පිරියයි. මේ ගෑනු එක්ක බලපුවාම ලංකාවෙ උන්ට ගෑනු කියල කියන්නවත් බෑ.උන්ගේ dna සහා අපේ dna වෙනස් උන්ගේ dna වල iq එක වැඩි ශරීර ලස්සනයි නිල් ඇස් ඇග ලොකුයි උසයි, අපි හිතනවට වැඩිය බොහොම ඕපන් එකේ හිතන්නේ
මෙන්න මේකෙ මිනිත්තු 10.00 වල වගේ ඉදල ඉස්සරහට මිනිත්තු 4ක් වත් අහල බලපල්ලකෝ.. ඉයර් ෆෝන් එකක් නම් ඕනේ මේකට.
ලැන්වේජ් එක රශියන්.. ඒවගේ තියනවා අනිත් බාශවලට නැති, රිලැක්සින් ගතියක්.කොච්චර වෙල ඇහුවත් ටයඩ්නෑ කනට.
https://youtu.be/np4D-26SAvA