බයියොන්ට දැන් එලිපිට රනිල්ගෙ පුක ලොවන්න වෙලානෙ ඉතින් ලැජ්ජ ඇති ඔව් උන්ටත් ලැජ්ජාවක් කියල එකක් ඇති
මෙහෙමයි සීන් එක, චන්දෙ දවසට මිනිස්සුන්ට හිතෙන එකෙක්ට දෙයි. මොකද හැම එකාටම එපා වෙලා තියෙන්නේ, මේකේ කවුරු රජ උනත් එකයි නැතත් එකයි කියල. මොන හුත්තක්වත් වෙනස් වෙන්නේ නැහැ.කිසිම කික් එකක් නෑනේ. බලපංකෝ පහුගිය 2019 චන්දෙ වෙලාවේ හෙන උද්යෝගයක් තිබුනානේ. පුතාණෝ උනත් හෙන සෝ එකක් දැම්මනේ ඒ දඬුවල ගියා, වැස්සේ තෙමුණා.
ආහ් ජෙප්පොන්ටත් තේරැනාද ඒක? ඔහොමකිසිම කික් එකක් නෑනේ. බලපංකෝ පහුගිය 2019 චන්දෙ වෙලාවේ හෙන උද්යෝගයක් තිබුනානේ. පුතාණෝ උනත් හෙන සෝ එකක් දැම්මනේ ඒ දඬුවල ගියා, වැස්සේ තෙමුණා.
කිසිම කික් එකක් නෑනේ. බලපංකෝ පහුගිය 2019 චන්දෙ වෙලාවේ හෙන උද්යෝගයක් තිබුනානේ. පුතාණෝ උනත් හෙන සෝ එකක් දැම්මනේ ඒ දඬුවල ගියා, වැස්සේ තෙමුණා.
එහෙම පුලුවන් නම් පිංපියාව මරලා හම ගහලා හමෙන් රබනුත් හදලා බන් මිනිස්සුමෙහෙමයි සීන් එක, චන්දෙ දවසට මිනිස්සුන්ට හිතෙන එකෙක්ට දෙයි. මොකද හැම එකාටම එපා වෙලා තියෙන්නේ, මේකේ කවුරු රජ උනත් එකයි නැතත් එකයි කියල. මොන හුත්තක්වත් වෙනස් වෙන්නේ නැහැ.
හැබැයි ඊළඟට එන කවුරු උනත් හොරා කාල හුකන්න හදල මිනිස්සුන්ට පෝලිම් වලයි, current, වතුර තෙල් බඩු මිල, හික වෙන විදිහට වැඩ උනොත් නම්. ජනාදිපති වෙලා ඉන්න එකව මිනිස්සු ලොවෙත් මරනවා 100% sure. (murder සීන් එකක් ලොවෙත් වෙනව) ඊළඟට ජනාධිපති වෙන එකාට කැරිම life risk එකක් තියෙන්නේ. ඕනෑම දරුණු කෙස් එකක් එන්න කලින් loku silent එකක් තියෙන්නේ.
මොකද මිනිස්සු දැන් update එකෙ ඉන්නේ මොකද්ද වෙන්නේ කියල. ගූ media, ගොන් නළුවෝ, chu youtube කාරයෝ නම් ගණන් ගන්න එපා, උන් විකිනිච්ච උන්.
Real journalist පොරවල් තමයි update දෙන්න ඉන්නේ. උන් මිනිස්සුන්ගේ පැත්තේ ඉන්නකම් හොඳයි. උන්ට මිනිස්සු support කරන්න ඕනේ. කිව්වම ඔලුවට එන porawal ටිකක් ඉන්නවනේ කියන්න ඔන්නහැනේ.
uu pimpiya thamayi eth uu witharai educated ekekta inne oya parliament eka athule, uwa maruwoth ithuru wenne karima adu kule harak tikak yako. uta kelawanne naha ithin. kari ghota berune yantham.එහෙම පුලුවන් නම් පිංපියාව මරලා හම ගහලා හමෙන් රබනුත් හදලා බන් මිනිස්සු
අම්මො මිනිහෝ උබේ කට තමා කට.කාට වේසකම් කරොත්ද හොඳ කියල හිතාගන්න බැරුව බයියො ඩිප්රෙස් වෙලා ඉන්නෙ
oh yah. eth brand new paint job!උනුත් රතු පාට බයියො ටිකක් තමයි
රන්න පොනිල් නැද්ද ? ආ මේක ලංකාවේ නපුංසකම නායකයා තෝරන තරඟය නෙවෙයිනේ
මදු බොට දෙනවා දෙකක්..කාට වේසකම් කරොත්ද හොඳ කියල හිතාගන්න බැරුව බයියො ඩිප්රෙස් වෙලා ඉන්නෙ
අම්මො මිනිහෝ උබේ කට තමා කට.![]()
චන්දෙ තියයඉද කියල කාටව්ත් ශුවර් නැතුව ඇති.... අනික අලි, පොහොට්ටු වෙන් වෙන්නේ කාටත් 50% නැතිකරලා 2නි මනපෙන් ගේමක් ගහන්න නේ.....
අනික ගොඩක් ගොටට කඩේ ගිය උන් දැන් පිටරටවල අයිස් කඩනවා.![]()
--
උපදෙස- කඩේ නොගිහින් චන්දෙ දවසට උදෙන්ම කැමති කෙනාට මනාපය දෙන්න.... අවලන්ගු කරනවා කියන්නේ මෝඩකමක්
බයියොන්ට දැන් එලිපිට රනිල්ගෙ පුක ලොවන්න වෙලානෙ ඉතින් ලැජ්ජ ඇති ඔව් උන්ටත් ලැජ්ජාවක් කියල එකක් ඇති3% ජෙප්පොන්ට චන්දේ දාන්න රට ඉන්න උඹල වගේ ජෙප්පොවත් ඵන්නේ නැතුව උන් දිනයිද බං..නිකන් විහිළු කරන්නේ නැතුව ගිහින් වැඩ ඉවරනම් නිදා ගනින්
ඔව් ඔව් උගේ කට නිසා අනුර ජනපති වෙයි..
ගෝටට චන්දෙ දුන්න උන් විතරද මේකේ ඔය මාලිමාවට ජය වේවා කියන 90%ක්ම පිට රටවල අයිස් කඩන උන් තමා..නම් වශයෙන් කියන්නම් ඕන නම්..JVP මල්ලී මරුසි දාන්න ඵපා![]()
![]()
හා අයියේ......
ගෝටට චන්දෙ දුන්න උන් විතරද මේකේ ඔය මාලිමාවට ජය වේවා කියන 90%ක්ම පිට රටවල අයිස් කඩන උන් තමා..නම් වශයෙන් කියන්නම් ඕන නම්..JVP මල්ලී මරුසි දාන්න ඵපා![]()
![]()

එහෙම පුලුවන් නම් පිංපියාව මරලා හම ගහලා හමෙන් රබනුත් හදලා බන් මිනිස්සුමෙහෙමයි සීන් එක, චන්දෙ දවසට මිනිස්සුන්ට හිතෙන එකෙක්ට දෙයි. මොකද හැම එකාටම එපා වෙලා තියෙන්නේ, මේකේ කවුරු රජ උනත් එකයි නැතත් එකයි කියල. මොන හුත්තක්වත් වෙනස් වෙන්නේ නැහැ.
හැබැයි ඊළඟට එන කවුරු උනත් හොරා කාල හුකන්න හදල මිනිස්සුන්ට පෝලිම් වලයි, current, වතුර තෙල් බඩු මිල, හික වෙන විදිහට වැඩ උනොත් නම්. ජනාදිපති වෙලා ඉන්න එකව මිනිස්සු ලොවෙත් මරනවා 100% sure. (murder සීන් එකක් ලොවෙත් වෙනව) ඊළඟට ජනාධිපති වෙන එකාට කැරිම life risk එකක් තියෙන්නේ. ඕනෑම දරුණු කෙස් එකක් එන්න කලින් loku silent එකක් තියෙන්නේ.
මොකද මිනිස්සු දැන් update එකෙ ඉන්නේ මොකද්ද වෙන්නේ කියල. ගූ media, ගොන් නළුවෝ, chu youtube කාරයෝ නම් ගණන් ගන්න එපා, උන් විකිනිච්ච උන්.
Real journalist පොරවල් තමයි update දෙන්න ඉන්නේ. උන් මිනිස්සුන්ගේ පැත්තේ ඉන්නකම් හොඳයි. උන්ට මිනිස්සු support කරන්න ඕනේ. කිව්වම ඔලුවට එන porawal ටිකක් ඉන්නවනේ කියන්න ඔන්නහැනේ.