අඩුම ගානෙ ඒක හරි වැඩි කරනවනංupload night data walinbyana ekanam watinawa
SLT එකට complaint කරපන් email එක TRCSL එකට cc කරලා. ඔය ප්රශ්නේ මම හදා ගත්තෙ එහෙම.ෆයිබර් වලට මාරු වුණාට පස්සෙ
මට දැං කිසිම ලෝයල්ටි ඩේට එකක් නෑ
Oopsආනයන සීමා නිසා ඩේටා ගෙන්නන්න බැහැ කලින් ගෙනාපුව ගබඩා කරගනිපු හින්දා ඔහොමහරි හම්බෙන්නේ උබලට.
31 රෑ 0000h කියන්නේ පාන්දර නේද ඒකියන්නේ 30 රෑ
Nattan labana mase 1st නෙ

UPS ekakuth ganin. nathnam hoda na hdd wlata .මාත් ගත්තනං හරි හාඩ් එකක්
මොකක්ද බං හෙල්ත් එක බලන කතාවක් කිව්වෙ?UPS ekakuth ganin. nathnam hoda na hdd wlata .
ow ban aparade.ෆයිබර් වලට මාරු වුණාට පස්සෙ
මට දැං කිසිම ලෝයල්ටි ඩේට එකක් නෑ
dan 200Mbps nisa happy day ekata hariyata gemak gahuwaoth 2TB baanna puluwan..
eka maasa 12 bedala baluwoth maseta 170GB wadipura hambuna wage..
ethakota aththa total eka basic fiber home package eke 100+170GB = 270GB wage..
plan karoth ona tharam baa ganna hondatama athi..
$ eka almost double unata ISP la okkoma ganan wadi kale 23%.. ithin issara price ekka balanakota unta profit adui..
ekai oya 5G transition ekathi adi adi thiyenne..
router ekata ethernet cable ekak gahapan.. mage 220Mbps wage enawa ethakota..ow math eda dwasen paya 2 kata wada pc eka off wela thibbe.
anika torrent download speed adu wadi wenwa sahenna, thiyena seeds peers ekka.
Mega,G Drive hari wena online server ekaka thiyan direct damma nam 1.5 tb pass kala haki.,
Palleha thiyenne 20 MB/S average speed ekak maintain wunoth paya 24 kata. samanyen best case scenario ekakdi oya wage average speed ekak thama hambenne.
20 Mb/s * 60 = 1.2GB --------------- 1 Min
1.2GB * 60 = 72 GB ----------------- 1 Hour
72GB * 24 = 1.68 TB ------------------ 24 Hour
මොකක්ද බං හෙල්ත් එක බලන කතාවක් කිව්වෙ?
router ekata ethernet cable ekak gahapan.. mage 220Mbps wage enawa ethakota..
oya torrent casuth adui.. 2TB + baanna puluwan..
chorama torrent nam google drive wage ekakata transfer karala thiya ganin, ethakota baana dawasata full speed baanna puluwan..
oya inna area eka, DP ekata dura, line quality wage dewal anuwa wenas wenawa athi..HDD wala SSD wala Health eka monitor karana software thiyenwa.
HDD Sentinel wage.
eken apita genarl idea ekak ganna puluwan hdd eka thawa koyi kalyak use karanna puluwan weyida kiyala wage,.
math ethernet cable ekakin enne.
IDM eken enwa max 23MB/S wage youtube baddi,
Torrent nam 20 MB/S enna hoda seeds thiyena ekak wenna one. peers adu ekak.
man uda damme actual figures. SLT lage speed 200Mbps walata wadi unoth eeta wada download cap ekaka ta yanna puluwan.
200MBps walata enne oyita kittuwen ho aduwen yana data figures thama .
api speed check karaddi nam hitapu gaman 300+400 Mbps ganan pennanawa.
eth download speed waladi 24 MB/S pennanne na.
200MBps ------- 25 MB/S enna one. eth lesiyata ehema continuous speed ekak enne na. wenas wewi enne.
man ekayi average ekak gaththe 20 MB/S wage. eeta wada nm aduwenna hoda na.
------ Post added on Sep 4, 2023 at 12:25 PM
ෆයිබර් අරන් තවම මාසයයිoya inna area eka, DP ekata dura, line quality wage dewal anuwa wenas wenawa athi..
mata hama welema 200+ enawa..
ඒකට තමයි ගංගා ඇළ දොළ මුහුදු තියෙන්නේ.අනේ අපිට පිටරට යන්න සල්ලිත් නෑ. ස්කිල්ස් උත් නෑ
migrate migrate කියන්නෙ උඹලත් දන්නව රනිල්ට බෑ කියල නේදjust migrate

8mbps ganna fiber oniyai savalakui wheel barrow ekakui thibbanan 8mbps stable ganna thibba. 4G portable aduma tharame