ඇයි බං SLT එකට බැරි Quota එක වැඩි කරන්න

Roxburyroy

Well-known member
  • Jul 24, 2023
    3,556
    3,958
    113
    ෆයිබර් වලට මාරු වුණාට පස්සෙ
    මට දැං කිසිම ලෝයල්ටි ඩේට එකක් නෑ
    SLT එකට complaint කරපන් email එක TRCSL එකට cc කරලා. ඔය ප්‍රශ්නේ මම හදා ගත්තෙ එහෙම.
     
    • Wow
    Reactions: Avast0

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    ආනයන සීමා නිසා ඩේටා ගෙන්නන්න බැහැ කලින් ගෙනාපුව ගබඩා කරගනිපු හින්දා ඔහොමහරි හම්බෙන්නේ උබලට.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    dan 200Mbps nisa happy day ekata hariyata gemak gahuwaoth 2TB baanna puluwan..
    eka maasa 12 bedala baluwoth maseta 170GB wadipura hambuna wage..
    ethakota aththa total eka aduma fiber home package eketh 100+170GB = 270GB wage..
    plan karoth ona tharam baa ganna hondatama athi..

    $ eka almost double unata ISP la okkoma ganan wadi kale 23%.. ithin issara price ekka balanakota unta profit adui..
    ekai oya 5G transition ekathi adi adi thiyenne..
     
    Last edited:
    • Wow
    Reactions: elakiriaddict

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    31 රෑ 0000h කියන්නේ පාන්දර නේද ඒකියන්නේ 30 රෑ

    Nattan labana mase 1st නෙ
    :baffled:
    Aaa ow ban
    30 ra 12n passe 31 wenda pandara.

    31 wenda dawasama use wenna,

    1st appahuu data cycle eka reset wenwane,

    mase mada kare naththe hadissiye hari mokak hari wela maseta thiyena data walin use wunoth ehema ilaga dwas tikama uda balan inna wena handa.

    මාත් ගත්තනං හරි හාඩ් එකක්
    UPS ekakuth ganin. nathnam hoda na hdd wlata .
     
    • Like
    Reactions: BLACKLIST_MEMBER

    Thilinacw

    Well-known member
  • Oct 3, 2011
    1,364
    613
    113
    Colombo
    මුන්ගේ youtube addon එහෙමත් මාසෙකට දෙන ඒවත් තිබ්බනම් හරි. එහෙමත් නෑ. ලබ්බේ slt

    ෆයිබර් වලට මාරු වුණාට පස්සෙ
    මට දැං කිසිම ලෝයල්ටි ඩේට එකක් නෑ
    ow ban aparade.
    ------ Post added on Sep 4, 2023 at 12:13 PM
     
    • Like
    Reactions: Avast0

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    dan 200Mbps nisa happy day ekata hariyata gemak gahuwaoth 2TB baanna puluwan..
    eka maasa 12 bedala baluwoth maseta 170GB wadipura hambuna wage..
    ethakota aththa total eka basic fiber home package eke 100+170GB = 270GB wage..
    plan karoth ona tharam baa ganna hondatama athi..

    $ eka almost double unata ISP la okkoma ganan wadi kale 23%.. ithin issara price ekka balanakota unta profit adui..
    ekai oya 5G transition ekathi adi adi thiyenne..

    ow math eda dwasen paya 2 kata wada pc eka off wela thibbe.

    anika torrent download speed adu wadi wenwa sahenna, thiyena seeds peers ekka.

    Mega,G Drive hari wena online server ekaka thiyan direct damma nam 1.5 tb pass kala haki.,

    Palleha thiyenne 20 MB/S average speed ekak maintain wunoth paya 24 kata. samanyen best case scenario ekakdi oya wage average speed ekak thama hambenne.

    20 Mb/s * 60 = 1.2GB --------------- 1 Min

    1.2GB * 60 = 72 GB ----------------- 1 Hour

    72GB * 24 = 1.68 TB ------------------ 24 Hour
     
    • Like
    Reactions: Avast0

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    ow math eda dwasen paya 2 kata wada pc eka off wela thibbe.

    anika torrent download speed adu wadi wenwa sahenna, thiyena seeds peers ekka.

    Mega,G Drive hari wena online server ekaka thiyan direct damma nam 1.5 tb pass kala haki.,

    Palleha thiyenne 20 MB/S average speed ekak maintain wunoth paya 24 kata. samanyen best case scenario ekakdi oya wage average speed ekak thama hambenne.

    20 Mb/s * 60 = 1.2GB --------------- 1 Min

    1.2GB * 60 = 72 GB ----------------- 1 Hour

    72GB * 24 = 1.68 TB ------------------ 24 Hour
    router ekata ethernet cable ekak gahapan.. mage 220Mbps wage enawa ethakota..
    oya torrent casuth adui.. 2TB + baanna puluwan..

    chorama torrent nam google drive, mega wage ekakata transfer karala thiya ganin, ethakota baana dawasata full speed baanna puluwan..
     
    • Like
    Reactions: Avast0

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    මොකක්ද බං හෙල්ත් එක බලන කතාවක් කිව්වෙ?

    HDD wala SSD wala Health eka monitor karana software thiyenwa.

    HDD Sentinel wage.

    eken apita genarl idea ekak ganna puluwan hdd eka thawa koyi kalyak use karanna puluwan weyida kiyala wage,.

    router ekata ethernet cable ekak gahapan.. mage 220Mbps wage enawa ethakota..
    oya torrent casuth adui.. 2TB + baanna puluwan..

    chorama torrent nam google drive wage ekakata transfer karala thiya ganin, ethakota baana dawasata full speed baanna puluwan..

    math ethernet cable ekakin enne.

    IDM eken enwa max 23MB/S wage youtube baddi,
    Torrent nam 20 MB/S enna hoda seeds thiyena ekak wenna one. peers adu ekak.

    man uda damme actual figures. SLT lage speed 200Mbps walata wadi unoth eeta wada download cap ekaka ta yanna puluwan.

    200MBps walata enne oyita kittuwen ho aduwen yana data figures thama .

    api speed check karaddi nam hitapu gaman 300+400 Mbps ganan pennanawa.
    eth download speed waladi 24 MB/S pennanne na.

    200MBps ------- 25 MB/S enna one. eth lesiyata ehema continuous speed ekak enne na. wenas wewi enne.

    man ekayi average ekak gaththe 20 MB/S wage. eeta wada nm aduwenna hoda na.
    ------ Post added on Sep 4, 2023 at 12:25 PM
     
    • Like
    Reactions: Avast0

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    HDD wala SSD wala Health eka monitor karana software thiyenwa.

    HDD Sentinel wage.

    eken apita genarl idea ekak ganna puluwan hdd eka thawa koyi kalyak use karanna puluwan weyida kiyala wage,.



    math ethernet cable ekakin enne.

    IDM eken enwa max 23MB/S wage youtube baddi,
    Torrent nam 20 MB/S enna hoda seeds thiyena ekak wenna one. peers adu ekak.

    man uda damme actual figures. SLT lage speed 200Mbps walata wadi unoth eeta wada download cap ekaka ta yanna puluwan.

    200MBps walata enne oyita kittuwen ho aduwen yana data figures thama .

    api speed check karaddi nam hitapu gaman 300+400 Mbps ganan pennanawa.
    eth download speed waladi 24 MB/S pennanne na.

    200MBps ------- 25 MB/S enna one. eth lesiyata ehema continuous speed ekak enne na. wenas wewi enne.

    man ekayi average ekak gaththe 20 MB/S wage. eeta wada nm aduwenna hoda na.
    ------ Post added on Sep 4, 2023 at 12:25 PM
    oya inna area eka, DP ekata dura, line quality wage dewal anuwa wenas wenawa athi..
    mata hama welema 200+ enawa..
     

    Avast0

    Well-known member
  • Jun 22, 2023
    1,483
    1,575
    113
    oya inna area eka, DP ekata dura, line quality wage dewal anuwa wenas wenawa athi..
    mata hama welema 200+ enawa..
    ෆයිබර් අරන් තවම මාසයයි
    මට දීල තියෙන්නෙ 100 ස්පීඩ් එක 😅 කමක් නෑ ඉතිං කෝට එක එක්ක බැලුවම
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,234
    113
    Forest
    Oya redde company eka wahila yanawanan lankawen loku saapayak galawenawa. Jio aawanan mehe apita sadaarana gaanakata fiber ganna thibba. Danata man 4G pawichchi karanawa unlimited 8mbps ganna fiber daagena nahinna oni nathi hinda :rofl: 8mbps ganna fiber oniyai savalakui wheel barrow ekakui thibbanan 8mbps stable ganna thibba. 4G portable aduma tharame
     
    • Like
    Reactions: kevin_levin