ඇවිල්ල ඇවිල්ල සුබරු ඇවිල්ලා.....

Mr Bones

Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    489007927_1296178098737717_5205104645145488715_n.jpg
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    Supiri da me model ema
    සුබරු කියන්නේ සුපිරිම ඩියුරබල් බ්‍රෑන්ඩ් එකක්. ලංකාවේ මාකට් නැති උනාට
    අලුත් Forester එකත් ගෙනාවොත් මරු

    2025-subaru-forester-1.jpg


    Senok un neda karanne
    ඔව් උන් තමයි ලංකාවේ කරන්නේ. පසනලි ගේන්නත් පුළුවන්
    ------ Post added on Apr 6, 2025 at 3:57 AM
     

    1sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2016
    2,649
    5,729
    113
    සුබරු කියන්නේ සුපිරිම ඩියුරබල් බ්‍රෑන්ඩ් එකක්. ලංකාවේ මාකට් නැති උනාට
    අලුත් Forester එකත් ගෙනාවොත් මරු

    2025-subaru-forester-1.jpg



    ඔව් උන් තමයි ලංකාවේ කරන්නේ. පසනලි ගේන්නත් පුළුවන්
    ------ Post added on Apr 6, 2025 at 3:57 AM
    සුබාරු අවුට්බෑක් ටුවරිං එකක් මම 2023 දී ගත්තා. අඩු මිලකට වැඩිම තාක්ෂණයක් තියන වාහනය හැටියට තමයි ඒක තාමත් සලකන්නේ. Driver Monitoring System එක එහෙම ඔස්ට්‍රේලියාව වාගේ දුර එලවන්න තියන රටවලට ඉතාම වටිනවා.
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,117
    113
    සුබාරු අවුට්බෑක් ටුවරිං එකක් මම 2023 දී ගත්තා. අඩු මිලකට වැඩිම තාක්ෂණයක් තියන වාහනය හැටියට තමයි ඒක තාමත් සලකන්නේ. Driver Monitoring System එක එහෙම ඔස්ට්‍රේලියාව වාගේ දුර එලවන්න තියන රටවලට ඉතාම වටිනවා.
    සෑම ෆොරස්ටර් හෝ අවුට්බැක් එකක් මිලදි ගැනීමේදී හෙඩ්ගෑස්කට් එකක් සහ ඒසී කම්ප්‍රෙශර් එකක් නොමිලේ යන කරුණ අසත්‍යක්.

    :P:P:lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: 1sam and Mr Bones

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    ෆොරස්ටර් , අවුට්බැක් ගන්නකොට හෙඩ්ගෑස්කට් එකක් සහ ඒසී කම්ප්‍රෙශර් එකක් නොමිලේ යන කරුණ අසත්‍යක්
    දැන් එහෙම ලොකු සීන් නැහැ නේද ? අනිත් එක බන් වාහනේට ආස එකා මොන ලෙඩ තිබ්බත් ගන්නවා. Honda වෙසෙල් බලපන් එක උණු කැවුම් වගේ යන්නේ.
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,117
    113
    දැන් එහෙම ලොකු සීන් නැහැ නේද ? අනිත් එක බන් වාහනේට ආස එකා මොන ලෙඩ තිබ්බත් ගන්නවා. Honda වෙසෙල් එක බලපන් උණු කැවුම් වගේ යන්නේ.
    ඔව් මගෙ ලගත් තිබුනා. අමුතු ආතල් එකක් තියන වාහනයක්. මම දන්න එකෙක් ඉන්නවා ඌ අවුට්බැක් විතරයි පදින්නෙ. හැම ජෙන් එකම අරන් තියෙනවා මම හිතන්නෙ. ඌ අවුට්බැක් විකුණලා අවුට්බැක් ගේන එකෙක්.


    සුබරු කොල්ලො කොහොමත් බ්‍රෑන්ඩ් ලෝයල්

    ඔව් මගෙ ලගත් තිබුනා. අමුතු ආතල් එකක් තියන වාහනයක්. මම දන්න එකෙක් ඉන්නවා ඌ අවුට්බැක් විතරයි පදින්නෙ. හැම ජෙන් එකම අරන් තියෙනවා මම හිතන්නෙ. ඌ අවුට්බැක් විකුණලා අවුට්බැක් ගේන එකෙක්.


    සුබරු කොල්ලො කොහොමත් බ්‍රෑන්ඩ් ලෝයල්
    විසෙල් නම් උගේ පුකෙත් ගූ මගෙ පුකෙත් ගූ සීන් එකක්නෙහ්. සුබරු පදින්නෙ වාහනෙ ගැන පොඩි හරි පැශන් එකක් තියන එකෙක්. ගොඩක් විසෙල් ගන්න උන් ගත්තෙ අනිත් එකෙක් ගන්නවා බලලා. දේ ආර් නොට් ද සේම්
    ------ Post added on Apr 6, 2025 at 6:55 AM
     
    • Like
    Reactions: Mr Bones

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,152
    1
    28,763
    113
    සෑම ෆොරස්ටර් හෝ අවුට්බැක් එකක් මිලදි ගැනීමේදී හෙඩ්ගෑස්කට් එකක් සහ ඒසී කම්ප්‍රෙශර් එකක් නොමිලේ යන කරුණ අසත්‍යක්.

    :P:P:lol::lol:
    Subaru head gasket ප්‍රශ්නේ උන් හරිගස්සලා දැන් හුගාක් කල්. මේ මැයි මාසයේදී Forester hybrid එකත් release කරනවා
     
    • Like
    Reactions: kinkon and Gingy

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,482
    47,577
    113
    Kiyak weid

    කෝටියයි තව චුට්ටක් වැඩි වෙයි..ගන්නවනම් ඉක්මණට ගන්න..තොග සීමිතයි..අළුත් වාහන විකිණෙන්නේ උණු කැවුම් වගේ..😍😍