වටපිට බලපන්
ජෝක් හොදේ

asalwasiyo nan case 1k na machan.tikak danna aya inneඉඩම නිරවුල්ද කියල හොයාගන්න ලෝයර් කෙනෙක්ට බාරදීල පුලුවන්. ඒත් අසල්වැසියො කොහොමද කියල හොයන්න පදින්චි වෙන්නම වෙනව. එතකොට පරක්කු වැඩියි![]()

idame mul oppuwa balanna,path iru balnna land register eken.idam gana experince thiyena lawyer kenek ta kiyala balwa ganna.

machan me tika check kara ganda hugak kal one weida ?Oppuwa originalda? Owner niyama kenada? Kiyana ewa balanna ona,
Land registry eken chech karanna puluwan.
machan delkandama yanda oneda okataDelkada land registry ekata deela paththuru ganin. Owners lage list ekakma enawa issella idan hitapu. Transfer karapu dawasa and dan aithikaru serama enawa
distrct registrar office 1n baida banmachan delkandama yanda oneda okatadistrct registrar office 1n baida ban
thanks machanමෙන්න මේ ලින්ක එක බලපන් මචන්... මේක පොලීසියෙන් බෙදපු එකක්....
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1518591&page=4

Aa puluwan puluwan. Apita lagama eka delkada nisa kiwwe. Ubata lagama ekata gihin paththiru ganin. 1 day service ekakuth thiyanawada koheda.
ow unge web site 1e nan tiyei 30 mins denawa kiyala. atthada danne na 

thanks machanow unge web site 1e nan tiyei 30 mins denawa kiyala. atthada danne na
![]()

Idama gannawanam paththiru balala ownership harinan ewelema advance deepan lawyer kenek idiripita. Methan sita idama oppu liyana mohotha dakwa kalaya thula idama wenath jenekta thoge anudanumakin nathuwa liyanna kiyala clause ekak dapan. Naththan aithikaraya double game deela registry ekata idama gihilla aithikarayo thun hathara denek mage mage kiyan enakota aithi kaaraya thun hathara paarak salli aran thiyana case wennath puluwan![]()
