ඉඩමක් ගන්නකොට බලන්ඩ ඕනෙ මොනවද ?

Dada_Miyaji

Member
Aug 11, 2014
795
25
0
Earth
ඉඩමක් ගන්නකොට බලන්ඩ ඕනෙ මොනවද ?

අපි කගෙන් හරි ඉඩමක් ගන්නකොට බලන්ඩ ඕනෙ මොනවද ?

මොන වගේ දෙවල්ද හොයල බලන්ඩ ඕනෙ?
 
  • Like
Reactions: akilar25

topkollek

Well-known member
  • May 22, 2014
    44,119
    1
    58,469
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ඉඩම නිරවුල්ද කියල හොයාගන්න ලෝයර් කෙනෙක්ට බාරදීල පුලුවන්. ඒත් අසල්වැසියො කොහොමද කියල හොයන්න පදින්චි වෙන්නම වෙනව. එතකොට පරක්කු වැඩියි:nerd:
     

    Dada_Miyaji

    Member
    Aug 11, 2014
    795
    25
    0
    Earth
    ඉඩම නිරවුල්ද කියල හොයාගන්න ලෝයර් කෙනෙක්ට බාරදීල පුලුවන්. ඒත් අසල්වැසියො කොහොමද කියල හොයන්න පදින්චි වෙන්නම වෙනව. එතකොට පරක්කු වැඩියි:nerd:
    asalwasiyo nan case 1k na machan.tikak danna aya inne ;)

    anik legal wada tika thama hoyala balala kara ganda one
     

    Console

    Active member
  • Aug 29, 2015
    303
    30
    28
    Oppuwa originalda? Owner niyama kenada? Kiyana ewa balanna ona,

    Land registry eken chech karanna puluwan.
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Idama gannawanam paththiru balala ownership harinan ewelema advance deepan lawyer kenek idiripita. Methan sita idama oppu liyana mohotha dakwa kalaya thula idama wenath jenekta thoge anudanumakin nathuwa liyanna kiyala clause ekak dapan. Naththan aithikaraya double game deela registry ekata idama gihilla aithikarayo thun hathara denek mage mage kiyan enakota aithi kaaraya thun hathara paarak salli aran thiyana case wennath puluwan :rofl:
     

    Dada_Miyaji

    Member
    Aug 11, 2014
    795
    25
    0
    Earth
    Idama gannawanam paththiru balala ownership harinan ewelema advance deepan lawyer kenek idiripita. Methan sita idama oppu liyana mohotha dakwa kalaya thula idama wenath jenekta thoge anudanumakin nathuwa liyanna kiyala clause ekak dapan. Naththan aithikaraya double game deela registry ekata idama gihilla aithikarayo thun hathara denek mage mage kiyan enakota aithi kaaraya thun hathara paarak salli aran thiyana case wennath puluwan :rofl:

    kohomada ban eka karanne.
    anikan ban oppuwa ape namata harawila enda kocchara kal yaida dawask 2k withara :eek: