Aduwen value karana eka dan lokuwata karanna baha. Hama palathema dan land value eke valuation ekak thiyanwa. Eeta wada aduwen daala transfer karanna giyata transfer eka approve wenne naha.
Issara wage godak aduwen daala transfer karanna baha.
e vunata machan thagi oppuvak vidihata denakota eka avulak ne neda
Thanks