මේ පාරටත් එක්ක ඊලග පාර නෙබු අයිය ගානෙ බෝතල් දෙකක්![]()

jst joking. ape connection ada awul
serama ehemai. elakiri witarak neme
ape IT kaaraya thaama naa. wate gihin
thaama maga. server room aragena restart karanna one. 
යාළුවා;16129517 said:jst joking. ape connection ada awulserama ehemai. elakiri witarak neme
ape IT kaaraya thaama naa. wate gihin
thaama maga. server room aragena restart karanna one.
![]()






කිලුට්ටි අදත් ජොබ් එකට යන්නෙ නැද්ද?hafoi onna kiwwa mr.truth thawath boruwak..![]()
![]()
k kiwwe kela kiyalada. apo kela wenna kiyalada kiwwe.ha..![]()
ikmanata oyaawla k wenna kyala onna kiwwa..![]()
![]()



කිලුට්ටි අදත් ජොබ් එකට යන්නෙ නැද්ද?

යාළුවා;16129552 said:k kiwwe kela kiyalada. apo kela wenna kiyalada kiwwe.![]()
hariyanna kiyala kiwwe oyathiyana awula.. 
ඒක කියන්න දෙයක් නෑ කොහොමත් හරි යනවාada kiluttage shift eka..a nisa kilutta giya job ekata..mama giye na..![]()
hafoi na na..![]()
hariyanna kiyala kiwwe oyathiyana awula..
![]()

අන්න බලන්න සහෝදරවරුනි යහපත් පවුලක්ada kiluttage shift eka..a nisa kilutta giya job ekata..mama giye na..![]()
![]()

යාළුවා;16129589 said:ඒක කියන්න දෙයක් නෑ කොහොමත් හරි යනවා![]()


hariyannama epa..

කිලුට්ටි![]()




අන්න බලන්න සහෝදරවරුනි යහපත් පවුලක්
දෙන්න මාරුවෙන් මාරුවට අනුන්ගෙ කුනු අදින්නෙ![]()


hariyannama epa..
![]()
![]()
mama dawasak oyawa dakka welawe 4to ekak gaththa..danawa harida a 4to eka mata kilutti kiwwoth aith..![]()
danatatmath saahhenna hari gihin 
අන්න බලන්න සහෝදරවරුනි යහපත් පවුලක්
දෙන්න මාරුවෙන් මාරුවට අනුන්ගෙ කුනු අදින්නෙ![]()

hariyannama epa..
![]()
![]()
mama dawasak oyawa dakka welawe 4to ekak gaththa..danawa harida a 4to eka mata kilutti kiwwoth aith..![]()
