bump mchn tanku

ගුලියක් වගේ වෙන්නෙ මැටි තියෙන නිසා බං.ඒව හොද නෑදැන් හැම එකම බාල කරනව බං.කල්පනාවෙන් ගන්න ඕනෙMachan dan kale Manampitiye kiyala Kalapu wali tiyenawa oonatharam.... Ea 2ma eka wage.... Eth wali tikak athata aran guli kalama kalapu walla guliyak wage wenawa..... Eth manampitiye walla ehema na....
Eth dan original manampitiye walla hoyaganna eka galak uda manik hoyanawa wage ban.......
Any way niyama thread 1 macho....
Thanx........

ස්තූති සහෝEla....
bump


niyami....
waiting for cement thread...........

Ela ela thawa danna+6
ela ela


ela.


ela machan....


Thank you
Learnt something that I did not know.
machan cement & rebar gana wisthara tikak dapanko..
එල එල මල්ලී වටිනා පෝස්ටුවක්. බොහෝම ස්තූතී
You must spread some Reputation around before giving it to kiripani again.