Ohoma hithuwoth thamai kela wenne. Issarahata monthly 1000USD hewwath lankawa athule ewain karanna deyak nathiwenawa. Gas, petrol, electricity, beheth, samahara kaama jathi. mewa apita wenama import karanna bahane dollar thibunath.monthly 100USD hoyanna try ekak denawa, wedi wena cost the cover karanna, eta passe monthly income eka 20,30,50USD wedi kara ganna try karanawa ethakota wedi wena cost eka cover wenawa, hitapu widiyatama inna puluwan wei kiyala hithanawa. solution ekak nette badu nethi unot tama gas, petrol, etc


