Speed Bump
LKS007 Well-known member Jun 14, 2008 39,779 3,775 113 මාතර - මාලෙබ් - melbourne Nov 25, 2012 #62 dns ne
san1020 Well-known member Jun 8, 2011 3,496 506 113 ලැප ඉදිරියේ Nov 25, 2012 #64 machan limit eka pannama use karana data walata slt eken wadipura charge karanawa neda ?? speed hadagena pawichchi karana eka padui neh slt ekata call karala limit pannama extend karaganna puluwan . kalin speed ekama denawa 1 GB = rs 250 tax nathuwa .
machan limit eka pannama use karana data walata slt eken wadipura charge karanawa neda ?? speed hadagena pawichchi karana eka padui neh slt ekata call karala limit pannama extend karaganna puluwan . kalin speed ekama denawa 1 GB = rs 250 tax nathuwa .
llrajitha Well-known member Jan 11, 2008 6,971 1,086 113 Nov 26, 2012 #67 machan mama kohomath google DNS pawichchi karanne 8.8.8.8, 8.8.4.4 eth SLT eken limit kalama limit wenawa...
machan mama kohomath google DNS pawichchi karanne 8.8.8.8, 8.8.4.4 eth SLT eken limit kalama limit wenawa...
argan Well-known member Jul 27, 2007 16,100 2,076 113 37 <<< Benthara Gangen Eha >>> Nov 30, 2012 #68 Bump
kingdewi Well-known member Sep 28, 2006 19,515 1,018 113 (¯`◦—╬ღ♥Psy Clinic ♥ღ╬—◦´¯) Nov 30, 2012 #69 karalama balamu ! ada net slow
lalin rulz Member Sep 16, 2012 1,054 230 0 Gampaha Nov 30, 2012 #70 machan ethakota aye limit eka hari giyata passe wenas karanda oneda,mata pm karankooo
sameerakodikara Active member Jan 6, 2011 424 157 43 www.aluth.com Dec 9, 2012 #71 Browsing speed eka wedi wenwa bnz niyameta
ncpasan Well-known member Mar 25, 2010 14,351 2,826 113 Battaramulla Dec 9, 2012 #73 oka kara kiyala maha wenasak wenne naa..... 25GB pannata passe kohomath ambaneta slow wenawa.....