ඉන්ටර්නෙට් ස්පීඩ් ෆට්ට ක්‍රමය

supermario1

Banned
Nov 25, 2012
3
6
0
539840d1319204349-new-price-omega-speedmaster-apollo-11-35th-anniversary-3569-31-limited-edtion-mariobump.jpg
 

san1020

Well-known member
  • Jun 8, 2011
    3,496
    506
    113
    ලැප ඉදිරියේ
    machan limit eka pannama use karana data walata slt eken wadipura charge karanawa neda ?? speed hadagena pawichchi karana eka padui neh :no: slt ekata call karala limit pannama extend karaganna puluwan . kalin speed ekama denawa 1 GB = rs 250 tax nathuwa .
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    machan mama kohomath google DNS pawichchi karanne 8.8.8.8, 8.8.4.4 eth SLT eken limit kalama limit wenawa...