ඉන්ටර්නෙට් ස්පීඩ් ෆට්ට ක්‍රමය

sameerakodikara

Active member
  • Jan 6, 2011
    424
    157
    43
    www.aluth.com
    ඉන්ටර්නෙට් ස්පීඩ් ෆට්ට ක්‍රමය

    මෙන්න මචන් ලා ඉන්ටර්නෙට් ස්පීඩ් කරන පොඩි ට්‍රික්ස් එකක්.වැඩේ 100% සාර්තකයි..SLT එකේ 25GB පැනපු අයගේ ස්පීඩ් ස්ලෝ වෙන්වනේ.එහෙම උන අයට මේ ක්‍රමය ෆට්ට..


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    http://webmycomputer.blogspot.com/2012/11/speedup-your-internet-connection.html
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    තමන්ට දැනෙන ස්පීඩ් එකක් ඔන්න හරි ගිය අය BUMP පාරක් එහෙම දාන්න..

    speed-7.jpg

    imgres
     
    Last edited:

    sameerakodikara

    Active member
  • Jan 6, 2011
    424
    157
    43
    www.aluth.com
    limt pannama try karala balannam.. thanks

    ගෙත් ලිමිට් පැන්නම කරන්න දෙයක් නැති නිසා නෙට් එකේ හොයද්දි හම්බ උනේ...සැලකිය යුතු මට්ටමකින් වැඩි උනා නියමයි :):):)
     

    ENEMY

    Well-known member
  • Jan 7, 2010
    4,974
    1,162
    113
    Kandy
    25gb panala slow unama nam meken hariyanne na machan ... habay slow wenna kalin nam meka demmama patta.google DNS unat ela...
     

    shenu

    Well-known member
  • Mar 11, 2008
    4,420
    532
    113
    34
    Colombo
    oya bun google DNS ne ohoma maaru kalama searching speed eka wedi wenawa + lankawe ban karapu samahara sites walata yanna puluwan. example tube8.com :p limit penna kiyala ohoma kalama wedi wennea mama hithanne